logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


3 Pages<123>
ΠΑΥΛΟΣ Offline
#11 Posted : Friday, May 14, 2010 1:18:42 AM(UTC)
ΠΑΥΛΟΣ

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/28/2010(UTC)
Posts: 15

δεν εβγαλα ακρη με φωτογραφια.

καλες ειναι ολες οι αντλιες αναλογα με τη δουλεια που θα κανει.

εμβολοφορες ειναι οι πιο δυνατες με αυτα που δουλευουμαι εμεις.

γραναζωτες ειναι συνηθεις σε συγκροτηματα για εργαλειωμηχανες που δεν χρειαζονται νομιζω μεγαλη πιεσση και πολλα λιτρα.

πτερυγιοφορες εχω δει με πολλα λιτρα αλλα λιγη πιεσση.

το πιο καταληλο ειναι ενα συγκροτημα  με γραναζωτη αντλια και ενα μπλοκ με ηλεκτοβαλβιδες οσσες χρειαστη.

1 ηλεκτροβαλβιδα πχ ανοιξε κλεισε την ποντα κουκουβαγιας

1 ηλεκτροβαλβιδα  το τσοκ

1 ηλεκτροβαλβιδα περιστοφη του μυλου εργαλειων

1 ηλεκτεοβαλβιδα για γρεζομεταφορεα εαν το μοτερ ειναι υδραυλικο

καθε ηλεκτροβαλβιδα εχει τα πηνια που δουλευουν 12v-24v-220v.

στο δικο μου μηχανημα που εχει σασμαν για ταχυτητες ειναι ετσι πχ με εντολη Μ42 το συστημα χαμηλωνει στροφες οπλιζει της ηλεκτροβαλβιδες και οπλιζει ταχυτητα. 

τα εχω βγαλει φωτογραφια οταν μαθω θα τα ανεβασω να φαινονται

Dominus Offline
#12 Posted : Saturday, May 15, 2010 12:28:20 AM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 21 time(s) in 20 post(s)

Παύλο καλησπέρα

Αν θες στείλε μου τις φωτο στο dominus164@yahoo.gr για να φτιάξω τις διαστάσεις. 

Ισως αυτός είναι ο λόγος που δεν τις βλέπουμε.

Φιλικά

Κυριάκος

Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
The machinist Offline
#13 Posted : Saturday, May 15, 2010 2:29:39 AM(UTC)
The machinist

Rank: Administration

Groups: Administration
Joined: 4/16/2008(UTC)
Posts: 955
Man
Location: Άργος

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)

Παυλο στειλε τις φωτο στον Κυριακο να στις φτιαξει.

Κυριακο καντες 800 επι κατι,μη τις κανεις μεγαλες.

Τωρα για την αντλια,ξερω οτι χρειαζονται ηλεκτροβαλβιδες κλπ,για τεποζιτα πληρωσης/επιστροφη,εκει τι γινεται?

Μαλλον σε γραναζωτη αντλια τεινω αν φτιαξω.

Οταν ανεβουν οι φωτο με το καλο κανε και ενα σχεδιο Παυλο να δουμε την γενικη εικονα τι παει που?

 

Λαμπράκης Πάνος
ΠΑΥΛΟΣ Offline
#14 Posted : Wednesday, May 26, 2010 10:18:39 PM(UTC)
ΠΑΥΛΟΣ

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/28/2010(UTC)
Posts: 15

_uacct = "UA-520461-13"; urchinTracker(); _uacct = "UA-520461-13"; urchinTracker();
ΠΑΥΛΟΣ Offline
#15 Posted : Thursday, May 27, 2010 9:06:03 PM(UTC)
ΠΑΥΛΟΣ

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/28/2010(UTC)
Posts: 15

 

Καλησπερα.

Στην 3 φωτογραφια ειναι το ασφαλιστικο του τακου οπου κανουμαι ρεγουλα την πιεσση.

 


Στην 4 φωτογραφια ειναι η θεση στην οποια βαζουμαι το μανομετρο.

5 φωτογραφια ειναι η λατερνα και η αντλια γραναζωτη η λατερνα ειναι ο συνδεσμος μοτερ αντλιας.

 


6 φωτογραφια ειναι ετοιμο υδραυλικο συγκροτημα με χειρηστηριο χωρις ηλεκτροβαλβιδες.

 

7 φωτογραφια ειναι υδραυλικο συγκροτημα [μιζαντλια] 12v---24v--.

αυτο αναφερει dc μοτερ 2000w..

Σαν ερασυτεχνικο για εργαλειομηχανη προτινω αυτο γιατι πιστευω σαν μεταχειρισμενο θα ειναι φτηνο[απο πορτες υδραυλικες στα φορτηγα]

 

ΠΑΥΛΟΣ Offline
#16 Posted : Friday, June 4, 2010 9:01:10 PM(UTC)
ΠΑΥΛΟΣ

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/28/2010(UTC)
Posts: 15

Καλησπερα.

διαβαζω για σερβομηχανισμους και λεει ενα συστημα διακρινεται 

ανοιχτου βροχου---δεν απαιτειται η μετρηση του ελεχομενου μεγεθους[αναδραση]

κλειστου βροχου---απαιτειται η μετρηση της αναδρασης ...

ενας μηχανισμος ο οποιος ελεχεται μεσω του σφαλματος μεταξυ της επιθυμιτης τιμης της ελεχομενης αναδρασης και τισ πραγματικης τιμης οναμαζεται σερβομηχανισμος..

δεν καταλαβαινω τι ειναι ο βροχος  η εαν λεγεται με πιο απλα λογια τι ειναι σερβομηχανισμος.

πανο εχω βαλει φωτογραφια με την ενωση αντλιας τακου και δεξαμενης αλλα καπως βγηκε.

 

The machinist Offline
#17 Posted : Saturday, June 5, 2010 1:33:02 AM(UTC)
The machinist

Rank: Administration

Groups: Administration
Joined: 4/16/2008(UTC)
Posts: 955
Man
Location: Άργος

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)

Παυλο ευχαριστω για τον κοπο και τις φωτο...Περισσοτερα οταν ασχοληθω με την κατασκευη!

Τωρα για τους σερβοκινητηρες.

Απλα και γρηγορα για να καταλαβεις τι γινεται.Βροχος ετυμολογικα ειναι η θηλεια,ειναι δηλαδη κατι κυκλικο,κατι που επιστρεφει εκει που ξεκινα.

Στα σερβος τι ειναι...

Το σερβο ειναι ενας ηλεκτροκινητηρας ο οποιος εχει σχεδιασθει για να περιστρεφεται σε προκαθορισμενες θεσεις και οχι τυχαια,οπως ενα απλο μοτερ.

ο βροχος σε ενα σερβο σχηματιζεται με τον encoder (παλμογεννητρια) ο οποιος ειναι προσαρμοσμενος στον αξονα του μοτερ και αναλαμβανει να "επιτηρει" τη θεση του ροτορα ανα πασα στιγμη.Αυτη η επιτηρηση ή αλλιως πληροφοριες στελνονται πισω στον ελεγκτη του ρευματος του σερβο (drive) το οποιο συγκρινει την εντολη που εχει παρει με την θεση που βρισκεται ο ροτορας και ενεργει αναλογα (δινει ή κοβει ρευμα απο το μοτερ).

Ετσι επιτυγχανουμε συγκεκριμενη περιστροφη και οχι τυχαια.

Σε βροχο δουλευουν και οι ανθρωποι οπου το ρολο του encoder αναλαμβανουν οι αισθησεις και κατα κυριο λογο τα ματια.

Παραδειγμα,

Ειναι ενα ποτηρι στο τραπεζι και θες να το πιασεις.Η εντολη ειναι "πιασε το ποτηρι" το σερβο ειναι το χερι μας και encoder τα ματια μας.

Ξεκινα το χερι να κουνιεται προς το ποτηρι και τα ματια ελεγχουν τη θεση του καθε φορα και προσαρμοζουν αναλογα την κινηση σε σχεση με την εντολη,ωστε το χερι να ερθει στο ποτηρι με επιτυχια χωρις να το πεταξει ή χωρις να το φτασει.Οταν πιασουμε το ποτηρι πλεον η αφη επιβεβαιωνει οτι εγινε αυτο και ρυθμιζεται και η πιεση στα δαχτυλα μας για να μη σπασουμε το ποτηρι ή μας πεσει.

Αυτος ειναι ο κλειστος βροχος.

Ο ανοιχτος βροχος θα ηταν να κλεισουμε τα ματια να δωσουμε εντολη στο χερι να κινηθει εκει που νομιζουμε οτι βρισκεται το ποτηρι και τοτε ασχετα εαν εχουμε το ποτηρι μεσα στην παλαμη μας ή οχι να κλεισουμε τα δαχτυλα μας.Αυτο οπως καταλαβαινεις δεν εχει παντα τα επιθυμητα αποτελεσματα!

Edited by user Saturday, June 5, 2010 1:34:50 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Λαμπράκης Πάνος
nvirus Offline
#18 Posted : Saturday, June 5, 2010 1:38:32 PM(UTC)
nvirus

Rank: Administration

Groups: Administration
Joined: 4/13/2008(UTC)
Posts: 869
Man

Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
The machinist wrote:

Το σερβο ειναι ενας ηλεκτροκινητηρας ο οποιος εχει σχεδιασθει για να περιστρεφεται σε προκαθορισμενες θεσεις και οχι τυχαια,οπως ενα απλο μοτερ.

 

ΜαστροΠάνο !!! Ο βηματικός είναι ηλεκτροκινητήρας σχεδιασμένος να περιστρέφεται σε προκαθορισμένες θέσεις  όχι το servomoter!

Το Σέρβο είναι  απλό μοτέρ με encoder ή resolver. Είτε αυτό είναι DC μονοφασικό με καρβουνάκια είτε brushless 3φασικό χωρίς καρβουνάκια... Στην περίπτωση του servo την περιστροφή σε συγκεκριμένες θέσεις την κάνει το servo drive παράγωντας παλμούς (PWM) και διαβάζοντας συνεχώς  την θέση από τον  encoder. Αυτή η διαδικασία Υλοποιείται με την Χρήση PID  Αλγόριθμου σε μορφή λογισμικού o οποίος βρίσκεται στην μνήμη του μικροελενκτή του servodrive.

Νίκος Κατσανάκης
ΠΑΥΛΟΣ Offline
#19 Posted : Saturday, June 5, 2010 5:23:53 PM(UTC)
ΠΑΥΛΟΣ

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/28/2010(UTC)
Posts: 15

για σου nvirus καλησπερα σε ολους

εδω στο φορουμ διαβασα οτι ac κινητηρες και drive ειναι οτι καλυτερο για μηχανη cnc.

κατι μαστορια με λενε να τα αλαξουμαι με dc μοτερ και drive για να μην εχω προβληματα.

πανο δεν εβγαλα τελικα ακρη με φανουκ και ειμαι ετοιμος να ξυλωσω ολα και να το κανω απο την αρχη.

 η μηχανη ειναι οχι για παραγωγη απλα να μαθω προγραμματισμο και πως ειναι το cnc.

δουλεψα απο 2009 μεχρι τελους δεκεμβρι και απο τοτε καθεται σχεδον 6 μηνες.\

με προγραματισμο  τα παω καλα αλα χωρις cam μονο με κυκλους που εχει η μηχανη g70-g71-g72-g73-g76 κτλπ.

στο μοτερ που δειχνω εχει 2 συνδεσεις μια ειναι η τροφοδοσια ρευματος και το αλλο νομιζω το pulse coder και ενα ακομα εχει επανω στην βιδα.δεν καταλαβαινω γιατι εχει δυο...

αυτα συνδεονται μετο drive.

 

ΠΑΥΛΟΣ Offline
#20 Posted : Saturday, June 5, 2010 5:34:35 PM(UTC)
ΠΑΥΛΟΣ

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/28/2010(UTC)
Posts: 15

πανο εδω ειναι πισω στο spindle που εχει τις βαλβιδες  για τις ταχυτητες. το χαλκινο σωληνακι ειναι η πιεσση μπαινει στον τακο και επιστροφη την κανει ελευθερα μεσα στο σασμαν για λιπανση.

 

Users browsing this topic
Guest
3 Pages<123>
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2014, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.343 seconds.