logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


4 Pages«<234
cupra Offline
#31 Posted : Thursday, October 12, 2017 10:12:17 PM(UTC)
cupra

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 3/6/2012(UTC)
Posts: 190
Location: greece

Thanks: 16 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ολοκηρωσα τις συνδεσεις του δυκτυου και χτες εκανα δοκιμες καθως υπηρχαν αρκετα σημεια με διαροες . στεγανοποιησα καλυτερα τους ορειχαλκεινους συνδεσμους με τεφλον οπως και τους ταχυσυνδεσμους .
Επεισης αντικατεστησα την βαλβιδα εξυδατωσης στο κομπρεσερ καθως ειχα και απο κει διαροη και προσθεσα μια γωνια με προεκταση και ενα βανακι ... ειναι πιο βολικο τωρα στην εξυδατωση απ την μια και απ την αλλη οτι υγρασια διμιουργειται θα παραμενει στην σωληνωση αντι να κατακαθετε στο αεροφυλακιο.
Το αλλο σημειο που ειχα διαροη ηταν απο τις εισαγωγες αερα των μοτερ του κομπρεσερ.
Τα ανοιξα και καθαρησα πολυ καλα τις βαλβιδες reed και τα πιστονια καθως υπηρχε καρβουλινα και εφτιαξα καινουργιες φλατζες με φλαντσοχαρτο 0,8mm.
Ουσιαστικα αυτη η καρβουνιλα - καμμενο λαδι ηταν η αιτια που δεν εκλειναν καλα οι βαλβιδες και υπηρχε διαροη αερα.
Μετα το καθαρισμα το κομπρεσερ φαινετε να γεμιζει γρηγοροτερα και πλεον δεν υπαρχει παρα μονο μια πολυ μικρη διαροη που δεν ξερω αν οφειλετε σε φθαρμενες βαλβιδες ή ειναι λογικο να συμβαινει .
Η διαροη που εχω δεν ακουγετε καν , το καταλαβα οταν ταπωσα με το δαχτυλο μου την εισαγωγη και μετα απο μισο λεπτο που εβγαλα το δαχτυλο καταλαβα μια μικρη διαροη σαν ανασα , ειναι αραγε φυσιολογικο αυτο σε ολα τα κομπρεσερ ή ειναι θεμα των βαλβιδων?
cupra Offline
#32 Posted : Thursday, October 12, 2017 10:55:02 PM(UTC)
cupra

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 3/6/2012(UTC)
Posts: 190
Location: greece

Thanks: 16 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
" data-cke-saved-src=

" data-cke-saved-src=


bouboulas Offline
#33 Posted : Wednesday, October 18, 2017 9:09:34 AM(UTC)
bouboulas

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 12/24/2011(UTC)
Posts: 315
Location: Περαμα- Πειραιας

Thanks: 33 times
Was thanked: 38 time(s) in 37 post(s)
Originally Posted by: cupra Go to Quoted Post
Ξαναγραφω το ποστ γιατι το edit δεν λειτουργει και το μυνημα διαγραφηκε.
Καποιος mod να λυσει τα θεματα του forum ??

Στo σκιτσο πιο πανω φαινονται τα εξαρτηματα που τοποθετησα στους ρυθμιστες .
Σταματη εχω βαλει ball valve.


Μια χαρα ! και πολύ καλά έκανες
Σταματης Βερτοπουλος

Ποιος είπε πως τα δηλητηριασμένα μανιτάρια δεν τρώγονται. Απλός τρώγονται μόνο μια φορά…………
bouboulas Offline
#34 Posted : Wednesday, October 18, 2017 9:27:27 AM(UTC)
bouboulas

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 12/24/2011(UTC)
Posts: 315
Location: Περαμα- Πειραιας

Thanks: 33 times
Was thanked: 38 time(s) in 37 post(s)
Originally Posted by: cupra Go to Quoted Post
Ολοκηρωσα τις συνδεσεις του δυκτυου και χτες εκανα δοκιμες καθως υπηρχαν αρκετα σημεια με διαροες . στεγανοποιησα καλυτερα τους ορειχαλκεινους συνδεσμους με τεφλον οπως και τους ταχυσυνδεσμους .
Επεισης αντικατεστησα την βαλβιδα εξυδατωσης στο κομπρεσερ καθως ειχα και απο κει διαροη και προσθεσα μια γωνια με προεκταση και ενα βανακι ... ειναι πιο βολικο τωρα στην εξυδατωση απ την μια και απ την αλλη οτι υγρασια διμιουργειται θα παραμενει στην σωληνωση αντι να κατακαθετε στο αεροφυλακιο.
Το αλλο σημειο που ειχα διαροη ηταν απο τις εισαγωγες αερα των μοτερ του κομπρεσερ.
Τα ανοιξα και καθαρησα πολυ καλα τις βαλβιδες reed και τα πιστονια καθως υπηρχε καρβουλινα και εφτιαξα καινουργιες φλατζες με φλαντσοχαρτο 0,8mm.
Ουσιαστικα αυτη η καρβουνιλα - καμμενο λαδι ηταν η αιτια που δεν εκλειναν καλα οι βαλβιδες και υπηρχε διαροη αερα.
Μετα το καθαρισμα το κομπρεσερ φαινετε να γεμιζει γρηγοροτερα και πλεον δεν υπαρχει παρα μονο μια πολυ μικρη διαροη που δεν ξερω αν οφειλετε σε φθαρμενες βαλβιδες ή ειναι λογικο να συμβαινει .
Η διαροη που εχω δεν ακουγετε καν , το καταλαβα οταν ταπωσα με το δαχτυλο μου την εισαγωγη και μετα απο μισο λεπτο που εβγαλα το δαχτυλο καταλαβα μια μικρη διαροη σαν ανασα , ειναι αραγε φυσιολογικο αυτο σε ολα τα κομπρεσερ ή ειναι θεμα των βαλβιδων?

Την διαρροή του αέρα από τις βαλβίδες φαντάζομαι την καταλαβαίνεις όταν δεν λειτουργεί το κομπρεσερ και είναι γεμάτη η μπουκάλα του, σωστά;;
Αν είναι έτσι όπως σου λέω τσεκάρισε το ανεπίστροφο που έχει στην σωλήνα παροχής αέρα από την κεφαλή προς την μπουκάλα. Μπορεί να μην απομονώνει σωστά και να σου κάνει back pressure.
Μου φαίνεται παράξενο ότι έχει φλάτσες στις βαλβίδες. Σε κομπρεσερ που έχω ανοίξει (βαπορίσια) δεν υπάρχει τίποτα. Πάει μέταλλο με μέταλλο. Εκεί γίνεται αντικατάσταση με καινούριο σετ βαλβίδων ή στην χειρότερη τρίβουμε του πρόσωπο της βαλβίδας σε πλάκα εφαρμογής με ψηλή σμυριδαλοιφή. Το κλείσιμο των βαλβίδων γίνεται με ελατήριο, σωστά; Δες μήπως έχουν εξασθενήσει και πατούν ψώφια.
Σταματης Βερτοπουλος

Ποιος είπε πως τα δηλητηριασμένα μανιτάρια δεν τρώγονται. Απλός τρώγονται μόνο μια φορά…………
cupra Offline
#35 Posted : Saturday, October 21, 2017 7:38:19 AM(UTC)
cupra

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 3/6/2012(UTC)
Posts: 190
Location: greece

Thanks: 16 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ετσι οπως το λες σταματη , γεματη μπουκαλα - κλειστο κομπρεσερ... πως τσεκαρω την λειτουργια της ανεπιστροφης βαλβιδας?
Οι φλατζες που αλλαξα βρισκονται στο καπακι των βαλβιδων.

" data-cke-saved-src=

Δεν ξερω κατα ποσο φαινετε ... στο αριστερο μοτερ πανω απ το πιστονι ειναι η βαλβιδα (ενα σιδερενιο ελασμα )το οποιο ανοιγοκλεινει με την συμπιεση -αποπιεση .Φαινετε και το δεξια μοτερ πριν να καθαριστει.

" data-cke-saved-src=


Εδω φαινετε η χειροποιητη φλαντζα και το μοτερ μετα το καθαρισμα

[img=blob:https://imgur.com/c91cc49b-d9a4-4fd8-9763-f16f8d380d0d]" data-cke-saved-src=[/img]
[img=blob:https://imgur.com/c91cc49b-d9a4-4fd8-9763-f16f8d380d0d]" data-cke-saved-src=[/img]
" data-cke-saved-src=


Μπαινει η φλατζα μετα αυτο το μπλε καπακι και μετα σφραγιζει με την κυλινδροκεφαλη.

" data-cke-saved-src=
cupra Offline
#36 Posted : Saturday, October 21, 2017 7:41:46 AM(UTC)
cupra

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 3/6/2012(UTC)
Posts: 190
Location: greece

Thanks: 16 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Εδω ειναι η φωτο που ξεχασα να βαλω ... στο αριστερο μοτερ ειναι το ελασμα(βαλβιδα που αναφερω απο πανω)

" data-cke-saved-src=

elias54 Offline
#37 Posted : Saturday, October 21, 2017 10:04:36 AM(UTC)
elias54

Rank: Genius

Groups: Member
Joined: 2/9/2011(UTC)
Posts: 1,422
Man
Location: Κατερίνη Ελλάς

Thanks: 9 times
Was thanked: 112 time(s) in 75 post(s)
Τη διαροή που δεν μπορείς να ακούσεις με το αυτί την ακούς πολύ καθαρά με ένα στηθοσκόπιο !
Ηλίας
Την πρώτη φορά που το είπα το κατάλαβαν 3. Την δεύτερη το κατάλαβαν 10. Την τρίτη φορά το κατάλαβα εγώ.
bouboulas Offline
#38 Posted : Thursday, November 9, 2017 1:30:34 PM(UTC)
bouboulas

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 12/24/2011(UTC)
Posts: 315
Location: Περαμα- Πειραιας

Thanks: 33 times
Was thanked: 38 time(s) in 37 post(s)
Για να τσεκάρεις το ανεπίστροφο με γεμάτη την μπουκάλα θα αποσυνδέσεις τις παροχές του αέρα από τους συμπιεστές που πάνε στην μπουκάλα αφήνοντας την ανεπίστροφη πάνω σε αυτήν. Μετά θα ψεκάσεις την ανεπίστροφη με σαπουνόνερο για να δεις αν σου κάνει φουσκάλα αέρα. Γενικά όπου έχει σύνδεση η μπουκάλα πάνω της καλό θα είναι να τσεκάρεις. Από το βαλφάκι του ντρειν, τον μαστό του πρεσοστάτη και ότι άλλο σωληνάκι φεύγει από την μπουκάλα.
Απο τις φωτογραφίες δεν μπορώ να καταλάβω Αυτο το μπλε καπάκι;;; με το λαμάκι το μισοφέγγαρο επάνω του που μπαίνει μεταξύ καπακιού και κυλίνδρου τι ρόλο βαράει; Μήπως αυτό παίζει τον ρόλο φλάτζας και συγκρατεί και τα λαμάκια των βαλβίδων ;; Το καπάκι πως είναι από μέσα;
Σταματης Βερτοπουλος

Ποιος είπε πως τα δηλητηριασμένα μανιτάρια δεν τρώγονται. Απλός τρώγονται μόνο μια φορά…………
 1 user thanked bouboulas for this useful post.
cupra on 11/10/2017(UTC)
cupra Offline
#39 Posted : Friday, November 10, 2017 8:56:25 AM(UTC)
cupra

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 3/6/2012(UTC)
Posts: 190
Location: greece

Thanks: 16 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Με την πρωτη ευκαιρια θα κανω μια δοκιμη , σ ευχαριστω σταματη!!
Το μπλε καπακι εχει καποιες τρυπες εκτονωσης .
Αναμεσα στο μεταλλικο μισοφεγγαρο και το μπλε καπακι υπαρχει ενα ελασμα που καλυπτει τις τρυπες , το οποιο φανταζομαι οτι στην φαση της συμπιεσης θα ανοιγει και θα σταματει πανω σ αυτο το μισοφφεγγαρο.
Ουσιαστικα υπαρχουν δυο ελασματα- βαλβιδες ενα μεσα απ το μπλε καπακι και ενα εξω (αυτο το ελασμα που περιεγραψε απο πανω)
Users browsing this topic
Guest (2)
4 Pages«<234
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2017, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.078 seconds.
      iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp