logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


THT Offline
#1 Posted : Sunday, August 4, 2013 8:01:23 PM(UTC)
THT

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 10/13/2012(UTC)
Posts: 62
Location: Περιστερι

Thanks: 2 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Καλησπέρα.
Ονομάζομαι Θανάσης και χρειάζομαι την βοήθεια σας για την σύνδεση μοτέρ-Inverter.Το Inverter είναι της Lenze-AcTech
ESV222NO2YXB και μοτέρ το γνωστό στους περισσότερους Water-Cooled 1.5KW (τριφασικό 220V) http://www.cnccat.com/index.php?id=2&productid=408&catid=44&subcatid=&lang=gr
Έχω μια εικόνα του τι πρέπει να κάνω από το manual του inverter αλλά θα ήθελα να είμαι σίγουρος πριν το συνδέσω στο ρεύμα,
μιας και είναι η πρώτη επαφή με το αντικείμενο.
Αυτό που θέλω να πάρω από την σύνδεση των δύο είναι:
α)On-Off από διακόπτη (όχι αυτόν του inverter,για να μπορέσω στην συνέχεια να το δουλεύω μέσα από το Mach3)
β)να ρυθμίζω τις στροφές με ένα ποτενσιόμετρο.

Edited by user Sunday, August 4, 2013 9:05:30 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Sponsor

THT Offline
#2 Posted : Sunday, August 4, 2013 8:33:06 PM(UTC)
THT

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 10/13/2012(UTC)
Posts: 62
Location: Περιστερι

Thanks: 2 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Το manual του inverter είναι αυτό http://www.lenze-actech.eu/Portals/45/Documents/SV01M-e1.pdf
Στην σελίδα 8 έχει τα χαρακτηριστικά του μοντέλου.
Σελίδα 17 την σύνδεση με την τάση εικόνα 3.2.1.2 (το μεσαίο σκίτσο στην δεξιά στήλη)
Όπου: PE (point-earth)=γείωση , L1=φάση και Ν=ουδέτερος.
Σελίδα 21 εικόνα 3.2.3
Από τις επαφές 1-4 έχω το On-Off πού θέλω και 2-5-6 την θέση του ποτενσιόμετρου με τιμή από 2 έως 10ΚΩ.
Στην παραπάνω φωτογραφεία το μοτέρ συνδέεται στις επαφές U V W.Σε περίπτωση αντίθετης περιστροφής του
ρότορα φέρνω τούμπα τις δυο από τις τρεις φάσεις και αλλάζει η φορά .
Αυτό που δεν γνωρίζω είναι τι ασφάλεια πρέπει να βάλω στην τάση δικτύου
Και μια τελευταία απορία που αφορά το μοτέρ.
Στο βύσμα της τροφοδοσίας έχει τέσσερις επαφές.Τις έψαξα με το πολύμετρο (στο buzzer) και βρήκα ότι οι τρεις επαφές
ενώνονται μεταξύ τους ενώ η μια είναι στον αέρα (δεν έχει επαφή ούτε με το σώμα του μοτέρ σε περίπτωση που την έχει για γείωση) Οι τρεις είναι μια για κάθε φάση και η τέταρτη αγνοείτε παντελώς;
Ευχαριστώ Θανάσης .

Edited by user Sunday, August 4, 2013 8:57:27 PM(UTC)  | Reason: Not specified

THT attached the following image(s):
P8040005~1.jpg
DELEC Offline
#3 Posted : Tuesday, August 6, 2013 8:22:05 AM(UTC)
DELEC

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 5/9/2011(UTC)
Posts: 2,446
Location: Piraeus

Thanks: 3 times
Was thanked: 187 time(s) in 138 post(s)
Καλημερα, Το μανιουαλ απο το PDF δεν διαβαζεται καλα αλλα στα Ινβερτερ γενικα που χρησιμοποιουμε ωστε να κανουμε το μονοφασικο τριφασικο στις 3 επαφες που εχουν για την παροχη απο το δικτυο οι δυο πρεπει να βραχυκυκλωθουν ωστε να μεινουν στην ουσια δυο επαφες που στην μια βαζουμε την φαση και στην αλλη τον ουδετερο. (Η επαφη της γειωσεως εννοειτε πως ειναι ασχετη με αυτο και φυσικα απαραιτητη). Στην σελιδα 21 οπου εχει επαφες για εξωτερικα χειριστηρια ελενχου τοποθετουνται το ποντασιομετρο (το συνηθες ειναι 10 ΚΩ) ο διακοπτης ON - OFF και ενας ακομα διακοπτης τριων επαφων δυο θεσεων ωστε να μπορουμε να περιστρεψουμε το μοτερ ειτε δεξια ειτε αριστερα. Δεν χρειαζεται να αλλαζουμε την συνδεσμολογια στο μοτερ. Επισης στην ρυθμιση των παραμετρων για να δουλεψουν τα εξωτερικα χειριστηρια πρεπει να αλαξουμε την ρυθμιση απο το 0 που ειναι η εργαστασιακη για να δουλευη το Ινβερτερ απο το ενσωματωμενο πληκτρολογιο σε 1 ωστε η εντολες να δινονται απο τους εξωτερικους διακοπτες. Φυσικα πρεπει να ρυθμισουμε και καποιες αλλες παραμετρους οπως την ταση του δικτυου, τις στροφες και την καταναλωση του μοτερ, την συχνοτητα κ.λ.π.
ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Edited by user Tuesday, August 6, 2013 8:23:43 AM(UTC)  | Reason: Not specified

THT Offline
#4 Posted : Tuesday, August 6, 2013 7:14:35 PM(UTC)
THT

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 10/13/2012(UTC)
Posts: 62
Location: Περιστερι

Thanks: 2 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Ηλία σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον .
Από ότι δείχνει το σχέδιο στην σελ.17 δεν χρειάζεται κάποιο γεφύρωμα στην σύνδεση με το ρεύμα.
Είχα υποψιαστεί ότι θα χρειαστούν κάποιες ρυθμίσεις στο inverter αλλά ακόμα δεν έχω προλάβει να το κοιτάξω,
άσε που έχω και πρόβλημα με τα αγγλικά.
Όσο για την αλλαγή φοράς τού ρότορα μπορεί να γίνει και από τα πλήκτρα στην πρόσοψη του inverter.
Μήπως μπορείς να μου πείς (από την σελ.20) τι ασφάλεια πρέπει να βάλω στην είσοδο στα 220V.
Ευχαριστώ Θανάσης.
DELEC Offline
#5 Posted : Tuesday, August 6, 2013 11:24:52 PM(UTC)
DELEC

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 5/9/2011(UTC)
Posts: 2,446
Location: Piraeus

Thanks: 3 times
Was thanked: 187 time(s) in 138 post(s)
Καλησπερα,
Για την ασφαλεια αναλογως με την ιπποδυναμη του μοτερ αλλα φανταζομαι οτι το μοτερ δεν πρεπει να ειναι παραπανω απο 1 με 1,5 ιππους.
Αρα με μια μια ασφαλεια 10 Α εισαι ενταξει.
Για να εχεις χειρισμο απο εξωτερικους διακοπτες πρεπει οπως σου ειπα να ρυθμισης την αναλογη παραμετρο κατα τον αρχικο προγραμματισμο.
Αν το κανης αυτο δεν θα δεχεται πλεον εντολες απο το ενσωματωμενο πανελ παρα μονο εντολες προγραμματισμου και θα πρεπει να βαζης την αναλογη παραμετρο καθε φορα που θα θελεις τα εξωτερικα χειριστειρις η το πανελ το ινβερτερ. Για αυτο τον λογο αν βαλης εξωτερικο ON - OFF και ποντασιομετρο θα πρεπει να βαλης και διακοπτη για το δεξια - αριστερα.
ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
THT Offline
#6 Posted : Wednesday, August 7, 2013 7:40:34 PM(UTC)
THT

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 10/13/2012(UTC)
Posts: 62
Location: Περιστερι

Thanks: 2 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα κάνω καμία απόπειρα και θα ενημερώσω για τις εξελίξεις.
Ευχαριστώ Θανάσης.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2014, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.108 seconds.