logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


45 Pages«<1112131415>»
kostis Offline
#121 Posted : Wednesday, March 3, 2010 12:37:01 PM(UTC)
kostis

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/10/2009(UTC)
Posts: 234
Man
Location: Thessaloniki

Thanks: 1 times

Ευχαριστώ Πάνο...

 

The machinist wrote:

Αυτο που μπορεις να κανεις σιγουρα και με ακριβεια ειναι το ενα πλαινο εκ των δυο καθετων να εχει ενα χαμηλοτερο επιπεδο κατα δυο δεκατα εκει που θα πατησουν τα βαγονια.

Δηλαδή πως θα κάνω το πλαινό να έχει χαμηλότερο επίπεδο?Με τι εργαλείο? 

sv3aqo Offline
#122 Posted : Wednesday, March 3, 2010 4:31:23 PM(UTC)
sv3aqo

Rank: Genius

Groups: pnx, Moderator
Joined: 4/15/2008(UTC)
Posts: 821
Man
Location: Πάτρα

Thanks: 1 times
Was thanked: 9 time(s) in 9 post(s)
Θα πρεπει να πας σε φρεζα και να κατεβασεις την επιφανεια, εκει που θα πατησουν τα βαγονετα κατα 0.2χιλ η 0.1χιλ και στα δυο πλαινα.
Παντως δεν νομιζω οτι αξιζει τον κοπο. 0.2χιλ δεν ειναι τιποτα σε αυτο το μηκος.
Αν παρ ολα αυτα θες να το φτιαξεις, μπορεις να παρεμβαλεις ενα φιλερ 0.1χιλ απο χαλκο στην δοκο της γεφυρας.
kostis Offline
#123 Posted : Wednesday, March 3, 2010 5:51:23 PM(UTC)
kostis

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/10/2009(UTC)
Posts: 234
Man
Location: Thessaloniki

Thanks: 1 times

Οκ ευχαριστώ παιδιά...

Κάτι άλλο που έχω απορία...το κάτω μέρος για λόγους εξοικονόμησης χώρου βάρους και κόστους σκέφτηκα να το κάνω όπως φαίνεται στην 1η φωτο αντί για αυτό στην 2η...

Νομίζετε πως στην 1η φωτο θα υπάρξει πρόβλημα σταθερότητας της γεφυρας? Και στις δύο περιπτώσεις τα πλαινά της γέφυρας όπου θα μπουν τα βαγονάκια, έχουν πλάτος 300mm...

 

kostis attached the following image(s):
CNC V 4a.jpg
CNC V 4b.jpg
gebillgr Offline
#124 Posted : Wednesday, March 3, 2010 6:47:12 PM(UTC)
gebillgr

Rank: Gooroo

Groups: Member
Joined: 1/27/2009(UTC)
Posts: 543
Location: Athens-Hellas

Thanks: 1 times
Was thanked: 9 time(s) in 9 post(s)

Kostis καλησπερα και απο εμενα

Δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα αλλα νομιζω οτι αν θες για να αφαιρεσεις βαρος απο την πλακα θα ηταν καλυτερο να αφαιρεσεις εκτος της περιοχης του παξιμαδιου

Δες και ενα σχεδιο ετσι που μου ρθε τωρα.

 

gebillgr attached the following image(s):
sample.jpg
Βασιλης

Keep on rocking
kostis Offline
#125 Posted : Friday, March 5, 2010 7:09:19 PM(UTC)
kostis

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/10/2009(UTC)
Posts: 234
Man
Location: Thessaloniki

Thanks: 1 times

Παιδιά μια ερώτηση στα πεταχτά λίγο...

Για να κάνω σπείρωμα 8mm για βίδα Μ8 τι τρύπα πρέπει να ανοιξω? Έψαξα αλλά βρήκα για χοντρό pitch και για πιο λεπτό...ποια είναι η συνηθισμένη βίδα?Coarse ή fine?

Ευχαριστώ... 

kostis Offline
#126 Posted : Friday, March 5, 2010 7:17:34 PM(UTC)
kostis

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/10/2009(UTC)
Posts: 234
Man
Location: Thessaloniki

Thanks: 1 times

Α....νομίζω το βρήκα...λέει κάτι ISO κτλ...οπότε πρέπει να γίνει τρύπα 6.8mm σωστά?

 http://www.engineershandbook.com/Tables/tapdrill.htm 

gebillgr Offline
#127 Posted : Friday, March 5, 2010 7:27:14 PM(UTC)
gebillgr

Rank: Gooroo

Groups: Member
Joined: 1/27/2009(UTC)
Posts: 543
Location: Athens-Hellas

Thanks: 1 times
Was thanked: 9 time(s) in 9 post(s)

Kostis

κοιτα εδω ειχα δωσει αυτο το πινακα στο κωστα εχει απ΄ολα

http://www.cnchobby.gr/forum/Default.aspx?g=posts&t=387&p=3

Βασιλης

Keep on rocking
kp Offline
#128 Posted : Friday, March 5, 2010 7:27:16 PM(UTC)
kp

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 7/9/2009(UTC)
Posts: 1,104
Man
Location: Αθήνα

Was thanked: 22 time(s) in 22 post(s)

Σωστά. Ο γενικός κανόνας απ΄όσο ξέρω είναι το μέγεθος της βίδας μείον το βήμα του σπειρώματος. Δηλαδή στην M5 x 0.8 είναι 4.2 όπως βλέπεις.

Στο τρυπάνι μου που το τσοκ δεν είναι και το καλύτερο και είναι λίγο έκκεντρο, μου ανοίγει την τρύπα λίγο μεγαλύτερη, οπότε σε κάποια φάση αναγκάστηκα να κάνω με 3.5 για την Μ5 και μετά ήταν μια χαρά, αλλιώς έβγαινε ψόφιο το σπείρωμα. Στα μεγάλα σπειρώματα δεν είναι πρόβλημα μερικά δέκατα, αλλά στα μικρά είναι μεγάλο το ποσοστό. Δεν ξέρω αν θα σου χρειαστεί, αλλά εγώ την πάτησα με κάμποσα σπειρώματα μέχρι να το πάρω χαμπάρι, οπότε καλό είναι να το ξέρεις.

Και επίσης, κολαούζα μηχανής για να κάνεις τη ζωή σου εύκολη ..

Κώστας Παπαδημάκης
p.savic Offline
#129 Posted : Friday, March 5, 2010 10:19:43 PM(UTC)
p.savic

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 2/14/2010(UTC)
Posts: 14
Location: patra

ja M8 telji Fi 6.8
kostis Offline
#130 Posted : Tuesday, March 9, 2010 12:41:46 PM(UTC)
kostis

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/10/2009(UTC)
Posts: 234
Man
Location: Thessaloniki

Thanks: 1 times

Οκ,ευχαριστώ για την πληροφορία....

Ξέρετε αν ένα stepper 640oz-inch ή 4,5Νm + G203 επαρκεί για να κινεί γέφυρα βάρους 60 kg με ballscrew 2510 δεδομένου ότι η κατασκευή είναι οκ, υπάρχει ελάχιστη τριβή κτλ κτλ....

Μπορούμε να προβλέψουμε κάτι?

Ορίστε και η καμπύλη απόδοσης του μοτέρ.... 

Edited by user Tuesday, March 9, 2010 12:47:58 PM(UTC)  | Reason: Not specified

File Attachment(s):
KL34H280-45-8AT.pdf (4kb) downloaded 10 time(s).
Users browsing this topic
Guest (3)
45 Pages«<1112131415>»
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2017, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.105 seconds.
      iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp