logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


8 Pages<12345>»
Dominus Offline
#21 Posted : Monday, June 7, 2010 11:53:51 AM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

Επειδή λοιπόν εσύ έχεις πρόσβαση σε μεγάλες μηχανές και χυτήριο ωρίστε και η πρώτη παραγγελία:

Αν με το καλό το πάρεις απόφαση να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις τουλάχιστον μια παραγγελία ακόμα...

Και κάτι ακόμα: Είδα ότι όλες οι κεφαλές δένουν τελικά με σπείρωμα επάνω (ISO30 M12 KAI ISO40 M16).

Ο λόγος που δεν ταλαιπωρούνται είναι γιατί έχουν πολλές μοίρες και δεν σφηνώνουν ή επειδή μπαίνει απο πάνω εκείνο το εξαρτηματάκι και πάλι συγκρατούνται με ελατήρια?

http://www.tormach.com/Flash/TTS_small.html

http://www.machinetools.net.tw/EDM/drill-edm-with-atc.htm# (Λίγο υπομονή να περάσει το πρώτο κομμάτι με το ποιοι είμαστε και που πουλάμε)

 

Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
The machinist Offline
#22 Posted : Monday, June 7, 2010 9:46:21 PM(UTC)
The machinist

Rank: Administration

Groups: pnx, Administration
Joined: 4/16/2008(UTC)
Posts: 963
Man
Location: Άργος

Thanks: 1 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)

Κυριακο οταν χρησιμοποιεις ISO κωνους δεν λειτουργεις το σπειρωμα τους αλλα βαζεις επανω τα "μανιταρια" (ετσι τα λεω εγω) της φωτο.Απο κει και περα τα τραβας ή με μπιλιες ή με τυπου collet drawbar.Ετσι η εμπλοκη και η απεμπλοκη γινεται γρηγορα και με ασφαλεια και χωρις πολλες τριβες.

Το κλειδι στην ολη υποθεση ειναι να εχεις ελατηριο αρκετων Nιουτον.

Αν βρω ακρη για τα spindles με ISO30 θα ενημερωσω οσους ενδιαφερονται  και λογικο ειναι οτι αν ζητησουμε παραπανω κομματια θα εχουμε και καλυτερη τιμη.

Υπομονη...

 

Edited by user Monday, June 7, 2010 9:49:41 PM(UTC)  | Reason: Not specified

The machinist attached the following image(s):
stud.jpg
Λαμπράκης Πάνος
Dominus Offline
#23 Posted : Sunday, June 20, 2010 12:10:25 AM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

Μετά απο μερικές μέρες χωρίς internet επανέρχομαι με προβλήματα...

Το αερόκλειδο ξαφνικά άρχισε να χάνει αέρα και χρειαζόταν εγχείρηση.

Το άνοιξα, το επισκεύασα και τράβηξα και μερικές φωτογραφίες.

Η τελευταία ανήκει στα μελλοντικά σχέδια για μετατροπή της φρέζας. Η Bijur είναι ίσως η Νο1 εταιρία στα αυτόματα συστήματα λίπανσης.

Αντιπρόσωπος είναι ο Παπαθανασίου στα Μελίσσια. http://www.groupdap.com 210-6136197

Αφού λοιπόν θα κάνουμε που θα κάνουμε την αλλαγή ας την κάνουμε ολοκληρωμένα.

Φιλικά

Κυριάκος

Edited by user Monday, June 28, 2010 9:04:15 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Dominus attached the following image(s):
IMG_4330.jpg
IMG_4335.jpg
IMG_4336.jpg
IMG_4340.jpg
IMG_4342.jpg
Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
Dominus Offline
#24 Posted : Sunday, June 20, 2010 12:13:05 AM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

Έχω κάτι ακόμα αλλά δεν με αφήνει να βάλω περισσότερες απο 5 φωτό.

Στην 1η βλέπετε τα πλαστικά στοπ διαλυμένα, στη 2η τα ανταλλακτικά και στην 3η...

Edited by user Sunday, June 20, 2010 12:14:39 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Dominus attached the following image(s):
IMG_4344.jpg
IMG_4351.jpg
IMG_4356.jpg
Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
The machinist Offline
#25 Posted : Sunday, June 20, 2010 1:51:29 AM(UTC)
The machinist

Rank: Administration

Groups: pnx, Administration
Joined: 4/16/2008(UTC)
Posts: 963
Man
Location: Άργος

Thanks: 1 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)

Η αυτοματη λιπανση ηταν ενα απο τα μοιραια λαθη μου στη φρεζα...

Δεν με χαλαει τωρα που την περναω με το πινελακι...Οχι,καθολου...

Παντως για την ιστορια μαστορια,εγω χρησιμοποιω 90αρι λαδι(βαλβολινη)

μου ελεγαν στην αρχη για 10αρακια λαδια κλπ αλλα τελικα ακολουθησα το ενστικτο μου!(και τη συμπεριφορα της φρεζας)

Η αυτοματη λιπανση θα γινει στο μεγαλο overhaul μαζι με το ATC.

Λαμπράκης Πάνος
Dominus Offline
#26 Posted : Tuesday, June 29, 2010 1:02:58 AM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

Καλημέρα σε όλους

επιστρέφω στην αγαπημενη μου ασχολία δηλ. αναζήτηση γνώσης πριν απο την εφαρμογή.

http://www.cofil.com/en/Products/High_Speed_Toolchangers.aspx

To ATC είναι κόλλημα πάει και τελείωσε. Βρήκα λοιπόν αυτό το λινκ και σ'ενα μικρό flash φαίνεται πως λειτουργεί ο βραχίονας που κάνει την αυτόματη αλλαγή.

Έβαλα και την διέυθυνση του αντιπροσώπου της bijor

Φιλικά

Κυριάκος

Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
The machinist Offline
#27 Posted : Tuesday, June 29, 2010 2:18:43 AM(UTC)
The machinist

Rank: Administration

Groups: pnx, Administration
Joined: 4/16/2008(UTC)
Posts: 963
Man
Location: Άργος

Thanks: 1 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)

Κυριακο αυτο ειναι ενα καλο thread και μονο και μονο που το "συντηρει" ενημερωνει ενας ανθρωπος (εσυ) ειναι αξιεπαινο.Οφειλω να ομολογησω οτι βλεπω πραγματα που δεν τα εχω ξαναδει και αυτο μου αρεσει, υπενθυμιζοντας μου το ρητο που λεει οτι δυο μυαλα σκεφτονται καλυτερα απο ενα κ.ο.κ.

Το καλο με την γνωση ειναι οτι προσφερεται απλοχερα και ο καθενας παιρνει οτι θελει απο αυτη.

Καποιος που εχει χρηματα πχ θα δει ενα εξαρτημα και θα το παραγγειλει.Καποιος αλλος θα κανει reverse engineer αυτο που ειδε,κατασκευαζοντας το,προσθετοντας ή αφαιροντας στοιχεια για να το φερει στα μετρα του.Αλλος θα παρει καποιες γενικες ιδεες που θα τον βοηθησουν στο να αλλαξει η προοπτικη του,θα του δωσει θαρρος σε κατι που εχει κατα νου να φτιαξει κλπ.

Γενικα ειναι "καλη φαση" που λεμε και οι νεολαιοι!

Εγω επειδη δυστυχως ή ευτυχως (θα φανει στον απολογισμο στα γεραματα) δεν εχω οικονομικη ανεση να ψωνιζω οτι βλεπω και μου αρεσει.Απο την συγκεκριμενη υποθεση παιρνω ιδεες και αναπροσαρμοζω σχεδια και συμφωνω οσο δεν παει με το "αναζητηση γνωσης πριν απο την εφαρμογη" και οντως ειναι μια αγαπημενη και ευχαριστη ασχολια!

Τωρα οσο για το συστημα λιπανσης,δεν θυμαμαι την εταιρεια την Ιαπωνεζικη που χρησιμοποιουσαν τα ΟKUMA για το συστημα λιπανσης,αλλα πιστευω οτι και αυτη ηταν κορυφαια(τι αλλο,απο Ιαπωνα?)

Βασικα για να ξεκαθαρισω το θεμα λιπανσης η λεξη "αυτοματη" εχει δυο εννοιες.

Η πρωτη εννοια ειναι οτι λιπαινω ολοκληρη τη μηχανη με την πιεση ενος μοχλου οποτε αυτο μεσες ακρες σημαινει "αυτοματη" και η δευτερη ειναι οτι αναλαμβανει ο controller του μηχανηματος αυτη τη δουλεια βαση συγκεκριμενων παραμετρων οι οποιες εξαρτωνται απο το αν κινειται ο αξονας,ποσο συχνα,με ποση ταχυτητα και σε πιο απλες περιπτωσεις ανα συγκεκριμενα χρονικα διαστηματα.Το τελευταιο που ανεφερα ειναι πιο εξεζητημενο για τις δικες μας εφαρμογες (οχι πως δεν γινεται) και φανταζομαι οτι ενα απλο "πρεσσαρισμα" της αντλιας θα κανει δουλεια.

Αυτο που πρεπει να κανει καποιος οταν θελει αυτοματη λιπανση και ειναι το πιο δυσκολο κομματι θα ελεγα (απο θεμα σπαζοκεφαλιας) ειναι να περασει τα σωληνακια το οποιο σημανει (για να γινει ολοκληρωμενη δουλεια)σωληνακια σε Χ,Υ,Ζ γλυστρες και στις ballscrews των αξονων αυτων.Αξιο προσοχης και μελετης ειναι ακομα το που θα πηγαινει το χρησιμοποιημενο λαδι κλπ.

Αφου γινει αυτο μπορει με μια απλη πιεση του μοχλου να λιπαινει τη μηχανη.

Εδω να κανω καποιες προτασεις (ημιεξεζητημενες) στις οποιες θα συμφωνησουν αυτοι που αρεσκονται στην τελειοτητα.

1 : Η λιπανση να γινεται αυτοματα με εντολη απο τον controller (το mach3 στην προκειμενη περιπτωση)

Η οποια εντολη μπορει να υλοποιηθει με μια μακροεντολη ή ενα brain του Mach το οποιο θα λυπαινει τη μηχανη λαμβανοντας υποψιν μια απο τις 3 παραμετρους τις οποιες θα παραθεσω και θα πω ποια ειναι κατα τη γνωμη μου η καλυτερη

α Ανα τακτα χρονικα διαστηματα οταν ειναι αναμενη η μηχανη

β Οταν κινουνται οι αξονες της μηχανης

γ Οταν συμπληρωθουν καποια μετρα διαδρομης των αξονων

Στην πρωτη περιπτωση αυτο δεν ειναι τοσο καλο μιας και στην πλειοψηφια των περιπτωσεων επειδη δεν ειμαστε παραγωγη να δουλευει το μηχανημα το 70% της συνολικης ωρας που ειναι ΟΝ η μηχανη ειναι αναμενη αλλα δεν κινειται οποτε αρκετο λαδι πηγαινει "υπερ πιστεως"

Στη δευτερη περιπτωση η οποια ειναι και η καλυτερη μιας και το λαδι πηγαινει οταν ακριβως το χρειαζεται το μηχανημα (οταν κινειται δηλαδη).

Τελος η τριτη περιπτωση ειναι και η πιο οικονομικη μιας και τα intervals της λιπανσης ειναι πιο αραια λογω οτι χρειαζεται καποια συνολικη αποσταση και οχι οταν κινειται.Βεβαια αν βαλεις συνολικη αποσταση 1 μετρο θα πνιγεις στο λαδι!!!

Αλλο ενα σημειο που θα μου αρεσε ιδιαιτερα να το υλοποιησω ειναι ενα φλοτερ στο δοχειο λιπανσης το οποιο θα με ειδοποιει για τη σταθμη του λαδιου και δεν θα χρειαζεται να το ελεγχω καθε λιγο.Αυτο ειναι για τους "ξεχασιαρηδες" και αυτους οι οποιοι εχουν το δοχειο ελαιου σε αφανες σημειο.

Σημειωση : στα επαγγελματικα μηχανηματα οχι απλα σε ειδοποιει το μηχανημα για την χαμηλη σταθμη αλλα μπαινει σε alarm.

Αυτα απο εμενα!

 

Edited by user Tuesday, June 29, 2010 2:37:18 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Λαμπράκης Πάνος
Dominus Offline
#28 Posted : Tuesday, June 29, 2010 11:24:48 PM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

Πάνο σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Και συνεχίζουμε με περισσότερες φωτογραφίες απο διάφορα σημεία του internet. Ποτέ δεν ξέρεις που θα βρείς θησαυρούς. Ακόμα και στο ebay με καλές φωτό απο πλειστηριασμό.

Είναι απο matsuura και η γνώση που προσφέρει είναι ότι απο πεντακάθαρες φωτογραφίες μπορείς να βγάλεις πολλά συμπεράσματα...

Εαν λοιπόν κοιτάξει κανείς καλά στο βάθος της φωλιάς θα δεί 2 πράγματα

1) καθαρά κυκλική φωλιά και

2) μπίλιες...

Που σημαίνει ότι ο κώνος βρίσκει μόνο στη κάτω φλάντζα όταν αποθηκεύεται και όχι πλευρικά.

Που σημαίνει ότι μπαίνει κουμπωτός σπρώχνοντας τις μπίλιες (που πιθανόν συγκρατουνται με ελατήριο-α).

Οπότε μετά έρχεται ο βραχίονας και ''τραβά-ξεκουμπώνει'' το εργαλείο και το περιστρέφει στη φρέζα ενώ ταυτόχρονα φέρνει το ήδη χρησιμοποιημένο να το παρκάρει.

Απλό. πως και δεν το σκέφτηκα πρώτος???? lol.

Απλά μαγεία το να βλέπεις τις λύσεις που έχουν σκεφτεί και έχουν συνδιάσει την αρχαία μηχανική κίνηση με έκκεντρα με τη σημερινή τεχνολογία των PLC.

Σε προηγούμενο ποστ έχω βάλει link σε ταιβανέζικο εργοστάσιο με video για ATC. Σέ κάποιο σημείο δείχνει το βραχίονα να τον δοκιμάζουν 1.000.000 και στην άκρη να μην έχει φωλιά αλλά ρολόι, και για να είναι αποδεκτό να πρέπει κάθε φορά να σταματά στο ίδιο εκατοστό του χιλιοστού.

Αυτά για σήμερα. Συγκεντρώνω υλικό και θα επανέλθω δριμύτερος με Through the spindle coolant.

Είπαμε θα κάνουμε μετατροπή τούμπανο. Τρέμε Wabeco.

Φιλικά

Κυριάκος

Edited by user Tuesday, June 29, 2010 11:50:31 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Dominus attached the following image(s):
DSCN2009.jpg
DSCN2011.jpg
cu100_1-1.jpg
cu150_1.jpg
cu150_2.jpg
Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
maik Offline
#29 Posted : Wednesday, June 30, 2010 7:40:49 AM(UTC)
maik

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 6/23/2010(UTC)
Posts: 72
Location: αθηναι

Thanks: 3 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)

Dominus Καλημέρα καλό είναι να παίρνουμε ιδέες για τα Μηχανήματα αυτό που θα μου άρεσε θα ήτανε συνδυάζοντας με της ανάγκες και το μικρότερο κόστος και αποτελεσματικότητα δηλαδή τι θέλω να πω

1 Ένα κάθετο άξονα περιστροφής για την φρέζα 200mm και να απέχει από την φρέζα 300mm

στο πλαϊνό της φρέζας να τοποθετηθεί ένας Μήλος με τα εργαλεία επάνω σταθερά και να περιστρέφετε ανάλογα τι χρειάζεται και τέλος ένα 250mm τσοκ για τόρνο και έκλεισε το σετ

προαιρετικά μπορεί να μπει ένα τραπέζι Για να δουλεύει σαν φρέζα και μια κουκουβάγια για κεντράρει άξονες

Dominus Offline
#30 Posted : Wednesday, June 30, 2010 10:11:19 PM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

mail καλησπέρα

Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις λίγο καλύτερα αυτό για τον κάθετο άξονα περιστροφής 200mm?

Μια δεύτερη σκέψη είναι για το τσόκ του τόρνου. 250mm είναι πολύ μεγάλο και βαρύ. αν αποφασίσεις να το περιστρέψεις με 1500-2000 στροφές ούτε που θέλω να φαντάζομαι τι κραδασμούς θα δημιουργήσει.

Πάντως κάπως έτσι έρχεται η πρόοδος. Όταν είμαστε ανήσυχοι...

Φιλικά

Κυριάκος

Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
Users browsing this topic
Guest
8 Pages<12345>»
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2017, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.207 seconds.
      iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp