logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


8 Pages«<678
Dominus Offline
#71 Posted : Friday, January 7, 2011 3:06:12 PM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

Καλημέρα φίλε

Αν έχεις κάποιο link διαθέσιμο θα ήθελα να το δω.

Γενικά μιλώντας απο τη μέχρι τώρα εμπειρία μου θα σου πω ότι δεν αξίζει να προσπαθήσει κάποιος να κάνει τέτοιες επεμβάσεις σε ένα τόσο μικρό μηχάνημα.

Και εγώ το σκέφτηκα για αλλαγή με bt30 όπως θα είδες στις προηγούμενες σελίδες όμως κατέληξα ότι δεν θα κερδισω κάτι σε ταχύτητες κοπής αφού όλο το υπόλοιπο μηχάνημα δεν αντέχει.

Είναι το κλασικό παράδειγμα Φίατακι με μηχανή Ferrari.

Τα θεωρητικά πλεονεκτήματα που θα είχες αν έβαζες R8, BT30 ή ότι άλλο σκεφτεί κανείς, εξαφανίζονται μόλις αρχίσουν οι κοπές αφού το υπόλοιπο μηχάνημα δεν αντέχει και τρέμει. Η στιβαρότητα που σου δίνει ο κώνος δεν μπορεί να την εκμεταλευτεί το υπόλοιπο μηχάνημα.

Το κέρδος ότι δεν σφηνώνει ο κώνος δεν υπάρχει στο R8 αφού και αυτό σφηνώνει στις bridgeport.

Το πιο δελεαστικό ίσως είναι οι τιμές που μπορείς να βρείς R8 κώνους στο ebay όμως με τιμες απο 22-40 ευρώ καινούργια ΜΤ2 δεν νομίζω ότι αξίζει η ταλαιπωρία εισαγωγής, τελωνεία κτλ.

Το bf20 και οι κλώνοι του είναι ένα τίμιο μηχάνημα σε αυτά τα λεφτά και μας δίνει την δυνατότητα να κάνουμε πολλές εφαρμογές χωρίς να πάμε σε μηχανουργείο ή να αναγκαστούμε να αγοράσουμε κάποιο θηρίο.

Στο youtube μπορείς να το δείς να κόβει HARDOX!!!!!! Προφανώς και θα προλάβεις να πιείς καφέ, ίσως και να φτιάξεις μουσακά ώσπου να τελειώσει αλλά αυτό που μετράει είναι ότι το επεξεργάστηκες μόνος σου χωρίς να ψάχνεις ποιος θα δεχθεί να στο δουλέψει.

(Μην γελάτε... πρωτού πάρω τα μηχανήματα, χρειάστηκε να τορνάρω βαμμένο άξονα και σε 3 μηχανουργεία μου είπαν απλά ότι "αυτό 'δω μέσα δεν το δουλεύουμε".

Η sieg πουλάει κυρίως Αμερική και γι' αυτό έβαλε R8. Για να το κάνει ελκυστικό στα μηχανουργεία. Η σκέψη είναι ότι δίπλα στην bridgeport βάλε και αυτό να κάνει ψιλοδουλειές, και δεν χρειάζεται να πάρεις ούτε καινούργια εργαλεία. Αγοράζεις μόνο αυτό και δουλεύει. Αν πούλαγε Ευρώπη προφανώς θα έβαζε ΜΤ2 ή ΜΤ3 ή ΜΤ4.

Εξάλλου αν δείς προσεκτικά τα specs διαθέτει το Χ3 με R8 ή ΜΤ3 και είναι γύρω στα 200 κιλά. Αυτά τα δύο το τοποθετούν πιο κοντά στην κλάση του BF30.

Έχω καταλάβει πλέον ότι στην optimum μετρήσαν και αποφάσισαν ότι για το μέγεθος του μηχανήματος ό ΜΤ2 είναι η κατάλληλη λύση.

Χαίρομαι που το αγόρασα γιατί θα με βοηθήσει να φτιάξω το μηχάνημα που ονειρεύομαι. Αν είσαι της κατασκευής και το λέει η καρδιά σου, προείνω spindle bt30 ή 40, που τα βρίσκεις σε λογικό κόστος και για τα υπόλοιπα κατεργασία όσο αντέχεις.

Φιλικά

Κυριάκος

Edited by user Friday, January 7, 2011 3:40:33 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
2TRacelab Online
#72 Posted : Friday, January 7, 2011 4:05:16 PM(UTC)
2TRacelab

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 12/13/2010(UTC)
Posts: 349
Man
Location: Περιστέρι, Αθήνα.

Thanks: 52 times
Was thanked: 28 time(s) in 26 post(s)

Ρίξε μια ματιά εδώ... 

http://www.g0704.com/

 

Βγαίνω εκτός topic αλλά υπάρχουν πολλές αναφορές ότι το Χ3 αν και πιο βαρύ ΔΕΝ είναι πιο σταθερό απο το BF20. 

Το παραπάνω απο άτομα που ισχυρίζονται ότι έχουν δουλέψει και τα δύο μηχανήματα... κάτι πολύ ενθαρυντικό μιας και κλίνω προς την BF20, η οποία δε, έχει και περίπου +300 watt περισσότερη ισχύ στο spindle. Συνηδειτοποιώ σιγά σιγά ότι η όλη κατασκευή παίζει μεγαλύτερο ρόλο στη κατεργασία απο ότι το συνολικό βάρος.

Δεν γνωρίζω τα διάφορα tapers για τα spindles, απλά ακούω ότι η διαθεσιμότητα εργαλείων για R8 είναι πολύ μεγαλύτερη. Αν στην Ευρώπη είναι περισσότερο διαθέσιμα τα εργαλεία για morse tapers πάω πάσο... η ταχύτητα δεν με απασχολεί καθόλου.

Πως λένε... ότι το ταξίδι είναι καλύτερο απο το προορισμό. 

 

Υγ. Άμα σου κάνω καμιά αγγαρία, κανα κουβάλημα, να σου φτιάξω κανα μουσακά κλπ κλπ ...θα μου δείξεις το BF20; 

Μαζεύω τα φράγκα και θέλω να μετριάσω το τρεμούλιασμα των γονάτων όταν θα το παραγγείλω... μην μου βγεί kinder έκπληξη. 

Νίκος Π. - www.2t-racelab.com
nvirus Offline
#73 Posted : Saturday, January 8, 2011 7:03:48 PM(UTC)
nvirus

Rank: Administration

Groups: pnx, Administration
Joined: 4/13/2008(UTC)
Posts: 883
Man

Was thanked: 9 time(s) in 9 post(s)

Dominus wrote:

Το κέρδος ότι δεν σφηνώνει ο κώνος δεν υπάρχει στο R8 αφού και αυτό σφηνώνει στις bridgeport.

Οταν βρω χρόνο θα σου βάλω μια φωτογραφία R8 με MT2 δίπλα δίπλα και απο εκεί και πέρα κρίνε μόνος... Είναι θέμα γεωμετρίας άλλη γωνία.

Edited by user Saturday, January 8, 2011 8:07:28 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Νίκος Κατσανάκης
Dominus Offline
#74 Posted : Thursday, January 13, 2011 2:34:18 PM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

Σήμερα εντόπισα αυτό το site με αρκετά εξαρτήματα και καλή εξήγηση ως προς το one shot lubrication.

http://www.arceurotrade.co.uk/Catalogue/Machine-Spares/One-Shot-Lubrication-System

Για ρίξτε μια ματιά...

Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
Mitsos46
#75 Posted : Thursday, January 13, 2011 3:58:23 PM(UTC)
Rank: Guest

Groups: Guest

Message was deleted by a Moderator. | Reason: Not specified
Dominus Offline
#76 Posted : Monday, March 28, 2011 5:05:09 AM(UTC)
Dominus

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 12/29/2008(UTC)
Posts: 536
Man
Location: Atheens

Was thanked: 22 time(s) in 21 post(s)

Για όποιον ενδιαφέρεται η Tormach ανέβασε ένα καινούριο βίντεο απο την αυτόματη αλλαγή που ετοιμάζει.

http://www.youtube.com/watch?v=3JEGNdghDVo&feature=player_embedded

Φαίνεται καλοφτιαγμένο και σταθερό αλλα βέβαια δεν έχει καμιά σχέση με γρήγορο.

Στην αρχή γράφουν ότι το βίντεο έχει κοπεί για διάρκεια. Και περιμένω να δώ σύντομες κατεργασίες.

Όταν βλέπω ότι έχουν κόψει και τα σημεία όπου ανεβαίνει η κεφαλή για να γίνει η αλλαγή ε, κάτι δεν πάει και τόσο καλά με τα βηματικά.

Δεν αναφέρομαι στο "τραγούδι" τους όσο στο ότι αν έχεις ένα cnc που στην πιο απλή διαμόρφωση, το πιο μικρό μοντέλο έχει $8300+ μεταφορικά δεν μπορείς να πουλάς το πακέτο με βηματικά και με το σκεπτικό ότι "αφού πλέον έχει και αυτόματη αλλαγή μπορείς να βάλεις το κομμάτι επάνω και να φύγεις, να κάνεις κάτι άλλο".

Ναι θα το τελειώσει κάποτε αλλά πότε.

Πάντως αξίζει μια βόλτα στο site τους, έχουν πλήρη γκάμα με πολλά αξεσουάρ και τροφή για σκέψη.

Φιλικά

Κυριάκος

Edited by user Monday, March 28, 2011 5:06:37 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Mην αντιδικείς με εναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας.
Fotis St Offline
#77 Posted : Sunday, November 27, 2011 4:13:18 PM(UTC)
Fotis St

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 11/1/2011(UTC)
Posts: 17
Man
Location: Athens

Γεια σας παιδιά! Έρχομαι και πάλι με απορίες… Όλα καλά με το μηχανολογικό μέρος της αλλαγής κοπτικού. Με το ψηφιακό μέρος όμως τι γίνεται? Αν έχω πάρει μία πλακέτα που έχει πάνω drivers και  controller και μαζί πού θα συνδέονται οι άλλοι κινητήρες π.χ. αυτοί που θα χρειάζονται για τον μήλο που θα έχει πάνω τα εργαλεία? Θα πρέπει να μπει και άλλη μία πλακέτα? Και όσον αφορά το πρόγραμμα θα πρέπει να φτιάξουμε κάποια εντολή μόνοι μας, ανάλογα με το κάθε εργαλείο??? 

Όποιος μπορεί ας φτιάξει ένα καινούριο thread για να μιλήσουμε για αυτό το θέμα...

Users browsing this topic
Guest (2)
8 Pages«<678
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2017, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.354 seconds.