logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


7 Pages123>»
btcc Offline
#1 Posted : Saturday, June 3, 2017 2:39:48 PM(UTC)
btcc

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 3/22/2010(UTC)
Posts: 484
Location: χαιδαρι

Thanks: 2 times
Was thanked: 21 time(s) in 21 post(s)
Οπως λεει και ο τιτλος μολις εγινα κατοχος ενος ρεκτιφιε επιφανειων με διαδρομες 6 ιντσες επι 18 . Δλδ 15 χ45 εκατοστα . Το προβλημα μου ειναι οτι το μηχανημα ειναι τριφασικο . Βεβαια εχει την δινατοτητα να γινει με inverter οπως εκανα και τον τορνο μιας και το μοτερ εχει την δυνατοτητα να γινει και 3χ380 και 3χ220 . Γυρνοντας απο αστερα σε τριγωνο την συνδεσμολογια . Το μοτερ ειναι 1 hp . Το προβλημα ομως δεν ειναι αυτο μιας και αν ηταν μονο ενα μοτερ θα το ειχα κανει οπως το εχω ξανακανει . Το προβλημα λοιπον ειναι οτι το μηχανημα εχει δικο του πινακα απο τον οποιο διαχειριζεται και δευτερο μοτερ σε ξεχωριστη μοναδα για την υδραυλικη κινηση του τραπεζιου ,Δλδ πρεπει να διαχειριστω 2 μοτερ , Ο πινακας μεσα αναφερει οτι μπορει να δουλεψει και με 220 αλλα και 380 . Θα μπορουσε λοιπον με αλλαγες στις γεφυρες των δυο μοτερ για να μπορεσει να δουλεψει στα 220 να τοποθετησω ενα μονο inverter και να μην αλλαχτει τιποτα αλλο στον πινακα ? Δλδ ενα inverter στην εισοδο παροχη . Η πρεπει να παω στην λυση τα ξηλωνω ολα και παω σε δυο inverter και νεα καλωδιωση απο την αρχη ?
Sponsor

       iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp
cupra Offline
#2 Posted : Saturday, June 3, 2017 5:23:01 PM(UTC)
cupra

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 3/6/2012(UTC)
Posts: 180
Location: greece

Thanks: 15 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Με γιες μανωλη!
Αν και δεν εχω τις γνωσεις να σε βοηθησω .... καλοδουλευτο !!
2TRacelab Offline
#3 Posted : Saturday, June 3, 2017 5:51:36 PM(UTC)
2TRacelab

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 12/13/2010(UTC)
Posts: 379
Man
Location: Περιστέρι, Αθήνα.

Thanks: 57 times
Was thanked: 45 time(s) in 43 post(s)
Ούτε εγώ έχω ιδέα αλλά μεγιές και καλοδούλευτο!
Νίκος Π. - www.2t-racelab.com
btcc Offline
#4 Posted : Saturday, June 3, 2017 8:54:20 PM(UTC)
btcc

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 3/22/2010(UTC)
Posts: 484
Location: χαιδαρι

Thanks: 2 times
Was thanked: 21 time(s) in 21 post(s)
Λοιπον σκεφτηκα την πιο απλη και οικονομικη λυση . Μιας και τα οικονομικα ειναι πολυ χαμηλα . Βεβαια με την λυση αυτη θα εχω μια μικρη μειωση δυναμης αλλα επειδη προκειτε για ρεκτιφιε που γυρναει η πετρα και δεν ζοριζετε πιστευω οτι θα ειμαι οκ. Το ενα μοτερ ειναι 1 hp και το αλλο 0,75 του ιππου . Σκεφτομαι να τοποθετησω πυκνωτες και στα δυο και να τα κανω μονοφασικα . Εδω ειναι καποιες φωτογραφιες απο τα μοτερ και καποιες απο το μηχανημα
File Attachment(s):
20170603_191914.jpg (1,747kb) downloaded 45 time(s).
20170603_191742.jpg (2,063kb) downloaded 27 time(s).
20170603_192146.jpg (1,739kb) downloaded 26 time(s).
20170603_192236.jpg (846kb) downloaded 19 time(s).
20170603_192244.jpg (932kb) downloaded 22 time(s).
20170603_192252.jpg (696kb) downloaded 22 time(s).
20170603_192258.jpg (1,648kb) downloaded 22 time(s).
20170603_192310.jpg (949kb) downloaded 23 time(s).
20170603_192655.jpg (1,675kb) downloaded 27 time(s).
DELEC Offline
#5 Posted : Saturday, June 3, 2017 10:26:34 PM(UTC)
DELEC

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 5/9/2011(UTC)
Posts: 3,209
Location: Piraeus

Thanks: 3 times
Was thanked: 313 time(s) in 244 post(s)
Καλησπερα Μανωλη, Για την μετατροπη που θελεις να κανης στα μοτερ απο τριφασικο να τα δουλεψης σε μονοφασικο θα πρεπει να γνωριζης τα εξης. Οπως φανεται απο την φωτο ειναι συνδεδεμενα σε διαταξη αστερα και για να δουλεψουν σε μονοφασικο 220 θα πρεπει να αλλαξης την συνδεσμολογια στο κουτι των μοτερ απο αστερα σε τριγωνο. Αυτο γινεται οπως φαινεται και στο ταμπελακι του μοτερ βαζοντας τις λαμες που εχει στις επαφες του απο οριζοντια καθετα. Τα γραμματα που δειχνουν τα τυλιγματα ειναι συνηθως τα U1 - V1 - W1 και W2 - U2 - V2 και τα ακρα του καθε τυλιγματος αντιστοιχουν για καθε τυλιγμα στα εξης. W2 / U1 , U2 / V1 , V2 / W1. Η μετατροπη με πυκνωτη γινεται ως εξης. Αφου γυρισουμε την συνδεσμολογια απο αστερα σε τριγωνο ενωνοντας με τα λαμακια τα ακρα του καθε τυλιγματος (τριγωνο) δινουμε τον ουδετερο στο V2 / W1 την φαση στο U2 / V1 και βαζουμε το ενα ακρο του πυκνωτη στο U2 / V1 και το αλλο ακρο στο W2 / U1. Για να υπολογισης τι πυκνωτη θα χρειαστης για καθε μοτερ θα εφαρμοσης τον εξης τυπο. C (μf ) = 70 X P (KW ). Δηλαδη για το μοτερ του 1 ιππου θα χρειαστης 70 χ 0,75KW = 52,92 μf πυκνωτη συνεχους λειτουργειας και οχι εκκινησεως και θα πρεπει να ειναι στα 400 με 500 V . Θα πρεπει ομως να γνωριζης εν προκειμμενου για τα μοτερ οτι με αυτον τον τροπο θα χασουν περιπου ενα 30% της δυναμης τους και ενα 20% της ροπης τους και οτι αυτη η μετατροπη δεν συνισταται για μοτερ μεγαλυτερα του 1 ιππου μιας και ο 1 ιππος ειναι ηδη οριακος για αυτον τον τροπο λειτουργειας και οτι αυτη η μετατροπη δεν ειναι για μοτερ που θα δουλεψουν με μεγαλο φορτιο. Επισης θα πρεπει να αλλαξης την συνδεσμολογια και στον πινακα . Συνισταται η μετατροπη να γινη απο Ηλεκτρολογο μιας και οι τασεις τροφοδοσιας ειναι ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ
ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Edited by user Saturday, June 3, 2017 10:32:15 PM(UTC)  | Reason: Not specified

btcc Offline
#6 Posted : Saturday, June 3, 2017 10:44:29 PM(UTC)
btcc

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 3/22/2010(UTC)
Posts: 484
Location: χαιδαρι

Thanks: 2 times
Was thanked: 21 time(s) in 21 post(s)
Ηλια το πινακακι θα καταργηθει ολο και σκεφτομαι να τοποθετησω μεσα ρελε ισχυος για να μην περνανε τα φορτια απο τον διακοπτη . Επισης μεσω επαφης ρελε θα το κανω να οπλιζει με μπουτον και οχι διακοπτη . Με αυτοσυγκρατηση του ρελε . Αυτο που με απαασχολει ειναι αν θα εχω καποιο προβλημα στο μελλον στα μοτερ .Αν και απ οτι μου ειπες δεν θα εχω θεμα . Θα κανω μια δοκιμη για αρχη να δω αν κολωνουν πουθενα και μετα βλεπω πως θα κινηθω . Προεχει να βρω τροπο να κατεβασω το μηχανημα στο υπογειο . Ειναι 420 κιλα το ατιμο χωρις την μοναδα του υδραυλικου . Θα αργησω λιγο ωστε να εχετε νεα μια ςκαι μαλλον θα λυθει σε κομματις για να κατεβει στο υπογειο . Αν δω οτι δεν γινετε τιποτα παντως με το μοτερ μαλλον θα επιλεξω την λυση αλλων μοτερ μονοφασικων γιατι με τα inverter βλεπω να φτανει μακρυα η βαλιτσα .
btcc Offline
#7 Posted : Saturday, June 3, 2017 10:46:25 PM(UTC)
btcc

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 3/22/2010(UTC)
Posts: 484
Location: χαιδαρι

Thanks: 2 times
Was thanked: 21 time(s) in 21 post(s)
Αυτο που με προβληματιζει ειναι το γεγονος τις μειωσης ροπης που ειπες μιας και απ οτι φενετε στην φωτο δεν εχει την ιδια ευθεια το μοτερ με την κεφαλη που σημενει οτι πιθανων να μεσολαβει καποια συμπλεξη μεσω μειωτηρα , Οποτε αυτο ισως ειναι θεμα .
DELEC Offline
#8 Posted : Saturday, June 3, 2017 11:03:18 PM(UTC)
DELEC

Rank: Genius

Groups: Moderator
Joined: 5/9/2011(UTC)
Posts: 3,209
Location: Piraeus

Thanks: 3 times
Was thanked: 313 time(s) in 244 post(s)
Αν το μοτερ της πετρας ειναι για 3000 στροφες ισως η κινηση απο το μοτερ στον αξονα της πετρας να γινεται οχι με μειωση στροφων αλλα με αυξηση. Αυτο το υποθετω επειδη οι πετρες ρεκτιφιαρισματος ειναι για 6000 στροφες οποτε να δινη κινηση με αντιστροφη τροχαλια οποτε αντι για μειωση να κανη αυξηση στροφων. Αν η κινηση δινεται 1 προς 1 τοτε μαλλον δεν θα εχεις προβλημα αλλα αν η κινηση δινεται για αυξηση των στροφων τοτε ισως να μην ειναι ενδεδειγμενη η λυση του πυκνωτη. Συμβουλη μου ειναι να παρης ενα πυκνωτη (ουτως η αλλως ειναι φτηνοι) και να δοκιμασης αν κολωση το μοτερ και αναλογως προχωρας. Η λυση των ινβερτερ δεν θα την συνιστουσα μιας και δεν προκειται να χρειαστη αυξομειωση στροφων και θεωρω πιο σωστο αν δεν αποδωση η δοκιμη με τους πυκνωτες την τοποθετηση μονοφασικων μοτερ.Παντως οποια λυση και αν επιλεξης η συνδεσμολογια του πινακα θα πρεπει να αλλαξη οπωσδηποτε. Η λυση με τοποθεση ρελε ειναι σωστη επειδη κατα την εκκινηση ιδιως αναπτυσονται μεγαλυτερα φορτια απο οτι οταν σε κινηση μετα απο λιγα δευτερα.
ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Edited by user Saturday, June 3, 2017 11:03:52 PM(UTC)  | Reason: Not specified

konstantinos Thessalon Offline
#9 Posted : Sunday, June 4, 2017 12:19:13 AM(UTC)
konstantinos Thessalon

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 11/14/2016(UTC)
Posts: 82

Thanks: 95 times
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
καλοριζικο το εργαλειο ...καλοδουλευτο ...και καλο στησιμο !!
Μπραβο ρε παιδια ..ζηλευω τις γνωσεις σας !
btcc Offline
#10 Posted : Sunday, June 4, 2017 2:35:43 PM(UTC)
btcc

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 3/22/2010(UTC)
Posts: 484
Location: χαιδαρι

Thanks: 2 times
Was thanked: 21 time(s) in 21 post(s)
Ηλια απο συνηθεια εγραψα μειωτηρα , Σωστα το λες . Και το πιθανοτερο ειναι να εχει γιατι επισημα το μηχανημα μιλαει για ταχυτητα spindle 3350. Βεβαια δεν πρεπει να εχει πολυ μεγαλη αυξηση γιατι η πετρα γυρναει παρα πολυ ευκολα με το χερι .Σχεδον μηδεν αντισταση . Αν ειχε μεγαλη διαφορα σχεσης θα εφερε αντισταση γυρνοντας την με το χερι . Σιγουρα θα; ξηλωθει ολο το υπαρχον κοντρολ . Βεβαια πρεπει να δω αν θα ειναι καλητερα να τοποθετησω μετασχηματιστη απο 220 σε 110 για να βαλω ρελε με πηνειο 110 . Η λες οτι να το αφησω ολο 220 ? Απο μπουτον θα κανω εκινηση μεσω ρελε ισχυος καε μπουτον να σταματαει .Βεβαια στα ασφαλιστικα θα μπει σε σειρα και ενα μανηταρι .
Users browsing this topic
Guest (3)
7 Pages123>»
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2017, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.092 seconds.
      iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp