logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


2 Pages12>
nikro48 Offline
#1 Posted : Sunday, July 23, 2017 9:56:54 PM(UTC)
nikro48

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 2/26/2009(UTC)
Posts: 407
Man
Location: Χαλάνδρι

Thanks: 18 times
Was thanked: 10 time(s) in 10 post(s)
Ενα μέρος του προβληματος είναι απο το ξύλο.
Η αφρικάνικη καρυδιά δεν ειναι πολύ συμπαγές ξύλο και πετάει εύκολα κομμάτια.
Κάνε μια δοκιμή με πιο σκληρό ξύλο ( Οξιά , Ελλ.Καρυδιά) και πιστεύω θα δείς διαφορά.
Οι στροφές του ρουτερ καλό είναι να αυξηθούν , με ποσες στροφες το δουλεύεις ;
Το feed rate καλύτερα να το μειώσεις .
Αν βρείς τρίφτερο ή και τετράφτερο μαχαίρι πιστεύω θα κόβει καλύτερα και χωρίς σπασίματα.</span>
Sponsor

       iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp
mixalis Offline
#2 Posted : Sunday, July 23, 2017 9:56:59 PM(UTC)
mixalis

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/28/2010(UTC)
Posts: 143

Thanks: 18 times
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
δεν κατεχω το αθλημα ιδιαιτερα*
τα κοπτικα σου ειναι "ξυραφια" ? σε τι στροφες γινεται η επεξεργασια ?
τα ρουτερ κλασσικα δουλευουν 25-30 χιλ στροφες
βεβαια υπαρχει και το θεμα τις ιδιαιτεροτητας καθε ξυλου (μαλακο-σκληρο-νερα κλπ)

υγ με προλαβε ο Νικος!

Edited by user Sunday, July 23, 2017 9:58:54 PM(UTC)  | Reason: Not specified

cthulhunitride Offline
#3 Posted : Monday, July 24, 2017 12:48:25 AM(UTC)
cthulhunitride

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 5/14/2011(UTC)
Posts: 431
Man

Was thanked: 18 time(s) in 18 post(s)
Γνώμη για το ξύλο δεν έχω, αλλά αφού σου ξεκολλάνε ολόκληρα κομμάτια δοκίμασε να μειώσεις το πάχος στο τελικό φινίρισμα, 0,5mm δεν μου φαίνεται και λίγο ειδικά όταν είναι κοντά σε λεπτή γεωμετρία
cptX Offline
#4 Posted : Monday, July 24, 2017 1:12:29 AM(UTC)
cptX

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 6/15/2017(UTC)
Posts: 10

Originally Posted by: nikro48 Go to Quoted Post
Ενα μέρος του προβληματος είναι απο το ξύλο.
Η αφρικάνικη καρυδιά δεν ειναι πολύ συμπαγές ξύλο και πετάει εύκολα κομμάτια.
Κάνε μια δοκιμή με πιο σκληρό ξύλο ( Οξιά , Ελλ.Καρυδιά) και πιστεύω θα δείς διαφορά.
Οι στροφές του ρουτερ καλό είναι να αυξηθούν , με ποσες στροφες το δουλεύεις ;
Το feed rate καλύτερα να το μειώσεις .
Αν βρείς τρίφτερο ή και τετράφτερο μαχαίρι πιστεύω θα κόβει καλύτερα και χωρίς σπασίματα.</span>





Παιδιά να 'στε καλά για τις γρήγορες απαντήσεις σας! Ευχαριστώ!

Λοιπόν, φίλε nikro48, πολύ ενδιαφέρον αυτο που λες για την ελληνική καρυδιά. Το πρόβλημα ειναι οτι δεν έχω βρει στο εμπόριο ελληνική καρυδιά ξεφαρδισμένη στις διαστάσεις που θέλω. Έτσι αναγκάστηκα να παω στην αφρικανική καρυδιά! Πάντως σαν ξύλο δεν ειναι μαλακή. Είναι ομως κάπως σαθρή σαν να ναι πολύ ξεραμένη!
Ακομα και με το νύχι μπορώ να ξεκολλήσω γωνίες από το rough block? Το κάνει αυτό η ελληνική καρυδιά?
Μπορώ όμως να βρω αμερικάνικη καρυδιά στις επιθυμητές διαστάσεις (αρκετά πιο ακριβή τιμή). Έχει κανείς εμπειρία με αμερικάνικη?

Εδώ πρέπει όμως να επισημάνω ότι και με πεύκο που είχα δοκιμάσει πριν την καρυδιά μου έσπαγαν ακριβώς τα ίδια σημεία!!! Άρα μήπως δεν φταίει το είδος του ξύλου? Τα σημεία βεβαια αυτά ειναι τα πιο αδύναμα γιατί οι ίνες τους ειναι παραλληλες με την κοπή, δεν υπάρχουν ίνες ξύλου κάθετες εκεί να συγκρατήσουν τα κομματάκια.

Σχετικά με τις στροφές του ρούτερ δεν μπορώ να μετρήσω πόσες είναι. Ξέρω ότι στο ρουτερ μου (black & Decker 1200W) φλαμούρι έκοβα στο 1 και στην καρυδιά αναγκάστηκα να παω στο 2 και να μειώσω λίγο το feed.
Στο δε finishing δεν μπορώ να ριξω το feed rate πολύ γιατί έχω βάλει σάρωση ανά 0,5mm και δεν θα τελειώσει ποτέ. Σχετικά με την αύξηση στροφών δεν ξέρω τι θα γίνει γιατί αυτό με το που ακουμπάει στο σημείο το βλέπεις να σπάει. Πόσο θα βοηθούσαν λίγες στροφές παραπάνω?
Ή μήπως λόγω αδράνειας του τμήματος στις ψηλές στροφές να μην προλάβει να αποκολληθεί?

Περι περισσότερων φτερών ύστερα απο ψάξιμο στο ίντερνετ κατέληξα ότι δεν πρεπει σε ξύλο να πηγαίνεις σε πανω από 2 φτερά. Βέβαια επειδή τρώω μόνο επιφανειακά στρώματα ίσως να μην έχω θέμα. Χρησιμοποιω όμως καμιά φορά το κονδύλι αυτό και για άνοιγμα τρυπών και εκεί για να αφαιρείτο το υλικό μέσα απ την οπή θες λίγα φτερά και μεγαλο ενεργό μήκος κοπής...

Σαν αλλη λύση σκέφτηκα να ρίξω λίγες σταγόνες logo στιγμής στα σημεία να ποτίσουν λίγο πριν την κοπή, μιας και τα σημεία είναι παντα τα ιδια και πολύ συγκεκριμένα. Δεν ξέρω βέβαια τι επιδραση θα εχει στην κοπή και στην τελική εικόνα του ξύλου... Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι επειδή θα ειναι ακόμα στην φαση μετα το roughing δεν θα μπορέσω να ρίξω κολλα ώστε να φτάσει σε τέτοιο βαθος μιας και θα υπάρχουν ακομα τα στρώματα του roughing απο πανω... οπότε μάλλον ακυρη αυτή η λύση!

Edited by user Monday, July 24, 2017 1:31:03 AM(UTC)  | Reason: Not specified

cptX Offline
#5 Posted : Monday, July 24, 2017 1:17:30 AM(UTC)
cptX

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 6/15/2017(UTC)
Posts: 10

Originally Posted by: cthulhunitride Go to Quoted Post
Γνώμη για το ξύλο δεν έχω, αλλά αφού σου ξεκολλάνε ολόκληρα κομμάτια δοκίμασε να μειώσεις το πάχος στο τελικό φινίρισμα, 0,5mm δεν μου φαίνεται και λίγο ειδικά όταν είναι κοντά σε λεπτή γεωμετρία


Δηλαδή εννοείς να παρω με το roughing ακομα περισσότερο υλικό για να μείνει λιγότερο στο finishing? Εγώ σκεφτόμουν να κανω το αντίθετο μήπως το υλικό του roughing που θα έχει απομείνει δίπλα στο κομμάτι που αποκολλάται το βοηθούσε να μην σπασει.

Βέβαια στο πεύκο που παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα είχα offset 0,1mm όχι 0,5 οπότε ούτε αυτό είχε βοηθήσει.
cptX Offline
#6 Posted : Monday, July 24, 2017 1:24:59 AM(UTC)
cptX

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 6/15/2017(UTC)
Posts: 10

Originally Posted by: mixalis Go to Quoted Post
δεν κατεχω το αθλημα ιδιαιτερα*
τα κοπτικα σου ειναι "ξυραφια" ? σε τι στροφες γινεται η επεξεργασια ?
τα ρουτερ κλασσικα δουλευουν 25-30 χιλ στροφες
βεβαια υπαρχει και το θεμα τις ιδιαιτεροτητας καθε ξυλου (μαλακο-σκληρο-νερα κλπ)

υγ με προλαβε ο Νικος!



Φίλε μου ναι το κονδύλι που έβαλα ήταν ολοκαίνουργιο καρβιδίου σχετικά καλής ποιοτητας. (Άσε μου σπασε χθες από άλλο λαθος και το κλαίω!!)
Με τις στροφές με έχετε προβληματίσει ιδιαίτερα! Δεν μπορώ να τις μετρήσω αλλά επειδή δεν έχει φορτίο το κονδύλι στα σημεία αυτά έχει αρκετές στροφές.
Έχετε σχετική εμπειρία με την συμπεριφορά του ξύλου στις πολλές στροφές? Όντως μπορεί να εφαρμόζει μικρότερες δυνάμεις στα σημεία αυτά?
Μια σκέψη που μου περνάει απ το μυαλό τώρα ειναι ότι με ψηλές στροφές και χαμηλότερο feed θα προλαβαίνει το κονδύλι να ροκανιζει τα τμήματα αυτά σε μικρότερες δόσεις ασκώντας λογικά μικρότερες δυνάμεις πάνω τους. Όμως με μικρό feed θα μένει στην περιοχή πιο πολύ ωρα αυξάνοντας την πιθανότητα να τα επηρεάσει.

Μήπως αν αντι για βήμα σάρωσης 0.5mm το αυξήσω στο 1mm ή και παραπάνω και έτσι δεν περνάει από πολύ κοντινά σημεία 2 φορές και τα εξασθενεί? Σιγουρα θα θελει πολύ γυαλοχαρτο μετά αλλά αν ειναι να σώσω το αντικείμενο χαλάλι...

Edited by user Monday, July 24, 2017 1:25:49 AM(UTC)  | Reason: Not specified

john 2004 Offline
#7 Posted : Monday, July 24, 2017 2:54:46 PM(UTC)
john 2004

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 3/28/2013(UTC)
Posts: 35
Man
Location: piraeus

Thanks: 4 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Μοιρωνα το μεγαλύτερο πρόβλημα σου είναι το είδος του ξύλου. Τα έχουμε πει στο τι κάνει, και τι όχι. Αν θες επεξεργασία με cnc θα πας η σε κάτι πολύ καλό αλλά ακριβο, η σε κανένα φτηνό φλαμουρι που δεν έχει θέμα με τα νερα του και σκαλιζεται εύκολα. Αν έχει κάποιο πρόβλημα ο αλγόριθμος σου, δεν μπορεί να στο απαντήσει κανένας αν δεν δει το σχέδιο σου, τον κώδικα και τις παραμέτρους του μηχανήματος σου.
nikro48 Offline
#8 Posted : Monday, July 24, 2017 2:59:03 PM(UTC)
nikro48

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 2/26/2009(UTC)
Posts: 407
Man
Location: Χαλάνδρι

Thanks: 18 times
Was thanked: 10 time(s) in 10 post(s)
Για βάλε καμιά φωτογραφία να δουμε τα κοντύλια που χρησιμοποιείς.
Τα κοπτικα ειναι ισια ( αυτά πρέπει να πετάνε κομμάτια) ή ελικοειδή (είναι πολύ καλύτερα).
Πάντως πιστεύω οτι τα κομμάτια πρέπει να τα πετάει στο ξεχόνδρισμα καί όχι στο φινιρισμα με 0,5 χιλ πάσο.
cptX Offline
#9 Posted : Monday, July 24, 2017 9:40:27 PM(UTC)
cptX

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 6/15/2017(UTC)
Posts: 10

Originally Posted by: john 2004 Go to Quoted Post
Μοιρωνα το μεγαλύτερο πρόβλημα σου είναι το είδος του ξύλου. Τα έχουμε πει στο τι κάνει, και τι όχι. Αν θες επεξεργασία με cnc θα πας η σε κάτι πολύ καλό αλλά ακριβο, η σε κανένα φτηνό φλαμουρι που δεν έχει θέμα με τα νερα του και σκαλιζεται εύκολα. Αν έχει κάποιο πρόβλημα ο αλγόριθμος σου, δεν μπορεί να στο απαντήσει κανένας αν δεν δει το σχέδιο σου, τον κώδικα και τις παραμέτρους του μηχανήματος σου.


Τι εννοείς πολύ καλό? Ποιο ξύλο προτείνεις? Εγώ είμαι αρκετά πεπεισμένος ότι δεν φταίει το ξύλο, αφενώς γιατί το συζήτησα με τον προμηθευτή του ξύλου που έχει σχετική εμπειρία αφετέρου και σε άλλο ξύλο (πεύκο) έσπασαν ακριβώς τα ίδια σημεία!
cthulhunitride Offline
#10 Posted : Tuesday, July 25, 2017 1:05:11 AM(UTC)
cthulhunitride

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 5/14/2011(UTC)
Posts: 431
Man

Was thanked: 18 time(s) in 18 post(s)
Originally Posted by: cptX Go to Quoted Post
Originally Posted by: cthulhunitride Go to Quoted Post

Δηλαδή εννοείς να παρω με το roughing ακομα περισσότερο υλικό για να μείνει λιγότερο στο finishing?


Αν σε παίρνει ναι.

Το θέμα είναι όσο φτάνεις στις τελικές διαστάσεις, ειδικά στα λεπτά σημεία, να κάνεις όλο και μικρότερα περάσματα για να μειώνονται οι δυνάμεις της κοπής.

Αν τώρα δεν διορθωθεί ούτε έτσι... μάλλον θέλεις πιο συμπαγές ξύλο
Users browsing this topic
Guest
2 Pages12>
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2017, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.092 seconds.
      iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp