logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


2 Pages12>
DISKJOHN Offline
#1 Posted : Sunday, August 6, 2017 9:47:10 AM(UTC)
DISKJOHN

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 1/5/2009(UTC)
Posts: 43
Location: CRETE

Thanks: 2 times
Καλή Κυριακή σε όλους ,ερώτηση κατά 99% μας άφυσε το μοτέρ του τόρνου Al550x250V αυτό από ότι λέει είναι DC 600W 115v η 220v υπάρχει κάποιο μαγαζί ώστε να δούμε εάν υπάρχει κάποιο σε ποιο καλή ποιότητα η άν μπορουμε να βάλουμε κάτι άλλο για καλύτερο και εάν έχετε κάποια πρόταση ευχαριστω


μετροντας την ταση απο την εξοδο του διακοπτη μου διχνει οτι ειναι 135 volt

Edited by user Sunday, August 6, 2017 12:25:45 PM(UTC)  | Reason: Not specified

File Attachment(s):
IMG_20170806_132210.jpg (3,074kb) downloaded 31 time(s).
IMG_20170806_132204.jpg (3,276kb) downloaded 25 time(s).
Sponsor

       iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp
2TRacelab Offline
#2 Posted : Sunday, August 6, 2017 3:14:48 PM(UTC)
2TRacelab

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 12/13/2010(UTC)
Posts: 383
Man
Location: Περιστέρι, Αθήνα.

Thanks: 57 times
Was thanked: 45 time(s) in 43 post(s)
Της Alfa είναι ο τόρνος; Αν ναι, δε κάνεις καμιά ερώτηση στην αντιπροσωπεία; Για να μην ψάχνεσαι με κέντρα βάσης και διάμετρο άξονα για το ράουλο.
Νίκος Π. - www.2t-racelab.com
DISKJOHN Offline
#3 Posted : Sunday, August 6, 2017 4:32:21 PM(UTC)
DISKJOHN

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 1/5/2009(UTC)
Posts: 43
Location: CRETE

Thanks: 2 times
καλησπέρα ναι ειναι της ALFA , αυριο θα κάνω μια ερώτηση και εκει να δω αν και μου ειπε γνωστός κανένα 250 οταν ειχε πάρει και αυτος για αυτό ρωτάο εάν ξέρει κανένας καμιά πηγή για κάτι καλύτερο φτηνότερο η καμιά μετατροπή με inverter για μακροχρόνια χρήση
flintstone Offline
#4 Posted : Sunday, August 6, 2017 4:51:35 PM(UTC)
flintstone

Rank: Genius

Groups: Member
Joined: 7/31/2012(UTC)
Posts: 1,064

Thanks: 9 times
Was thanked: 42 time(s) in 40 post(s)
Εχω ενα servo 1800w brushless μικρο σε μεγεθος που παιζει με μονοφασικο 220v ac μαζι με το driver του
παει απο 1 εως 3000 rpm και οι στροφες μπορουνε να ρυθμιστουνε με ποτενσιομερρο με αναλογικη ταση -10 - 0-10v
επισης με μια αντισταση που του βαζεις εχει και ηλεκτρονικο φρενο.
Ειναι ουσιαστικα σα ενα μοτερ με inverter μαζι.
Το δινω 500 ευρω.

Edited by user Sunday, August 6, 2017 4:57:26 PM(UTC)  | Reason: Not specified

telisasp Offline
#5 Posted : Sunday, August 6, 2017 9:20:06 PM(UTC)
telisasp

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 5/19/2012(UTC)
Posts: 16
Location: Florina Greece

Πρωτα απο ολα προσοχη στο μοτερ κανε οτι θελεις με συνεχες μεχρι 180 βολτ κοβε δινε τασεις
μετρα κλπ ΑΛΛΑ....
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! οταν συνδεεις την πακετα το μοτερ θα ειναι παντα συνδεδεμενο
σε αυτην και για τις οποιες μετρησεις σου θα κοβεις πιο μπροστα ( 220 βολτ ) οπως και δουλευει στην
κανονικη λειτουργια.

Πως κατεληξες οτι ειναι καμμενο το μοτερ.
Ειναι απλο εχει την πομπινα με τα τυλιγματα της και δυο μονιμους μαγνητες αντι για μαξυλαρια.
Ειναι DC και δουλευει απο 12 βολτ μεχρι 180 βολτ, τα αλλαζει το ποτενσιομετρο ( οταν δουλευε ).
Μπορεις να το τροφοδοτησεις και με τροφοδοτικο για δοκιμη ( χωρις την πλακετα, σκετο το μοτερ.)
Δωσε οτι ταση εχεις 12, 24 κανα δυο αμπερ τραβαει στα λιγα βολτ μην το φοβασαι.
Στην αναποδη πολικοτητα θελει λιγοτερα βολτ στις πολλες στροφες.

Αφου το εχεις ανοιχτο μετρα την πομπινα με ωμομετρο
Αρα οι μαγνητες δεν καιγονται οποτε μενει μονο η πομπινα σου,
μετρησε την να δεις αν ολα τα τυλιγματα δειχνουν τα ιδια ωμ.

Η μετρηση γινεται στο τυμπανο που πατανε οι ψυκτρες σε σειρα την καθε μια με την διπλανη της
πρεπει να δειχνουν την ιδια ενδειξη οχι μηδεν . αν καποιο δεν δειξει ειναι η καμμενο η κομμενο.
Κανονικα μετρας αντικριστα 180 μοιρες ολα τα τυλιγματα αλλα ειναι πιο δυσκολο απο το προηγουμενο.

Η πλακετα σου ειναι ενταξει. εμενα ειχε καει και την επισκευασα ανταλακτικα απο acdcshop.

DISKJOHN Offline
#6 Posted : Sunday, August 6, 2017 9:39:54 PM(UTC)
DISKJOHN

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 1/5/2009(UTC)
Posts: 43
Location: CRETE

Thanks: 2 times
καλησπερα δεν ξερω για την πλακετα αν εχει καποιο προβλημα υπεθεσα το μοτερ διοτη μολις πατήσω το κουμπί για να παρει μπρος στιγμοιεα κανει ενα τσαφ φενεται μια λαμψη στην πισω μερια και εκει που πατανε τα καρβουνάκια εχει κανει ark , τωρα θα κανω μια προβα σε ενα εργαστηριακο τροφοδοτικο βγαζει παραπανω απο 24 βολτ λογικά ενοεις κάποια μέτρηση σαν αυτή στο βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=VXV4p3m9TwY
για δώσε πληροφορίες σχετικα με την πλακετα το μαγαζι ειναι σχετικα κοντα μου και ψωνιζο απο το χρήστο διαφορα

DISKJOHN Offline
#7 Posted : Sunday, August 6, 2017 9:57:46 PM(UTC)
DISKJOHN

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 1/5/2009(UTC)
Posts: 43
Location: CRETE

Thanks: 2 times
λοιπόν έκανα την δοκιμη με 30 volt και γυρίζει κανονικά το μοτερ αρα είναι αλου η ζημιά αν μπορεις πες μου τη ακριβως έλενξες στην πλακετα και ποια απο τις δυο ειχε προβλημα ?
telisasp Offline
#8 Posted : Monday, August 7, 2017 12:35:08 AM(UTC)
telisasp

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 5/19/2012(UTC)
Posts: 16
Location: Florina Greece

Δεν ξερω αν η πλακετα σου ειναι η ---- jymc 220 B I ---εγω αυτην εχω ειχα ενα προβλημα με τις στροφες,
ενω μειωνα στο τερμα (50 στρ) απο μονο του αλλαζε και ανεβαζε μεχρι 350 στρ και ειχε μια ασταθεια .
Αυτο μονον οταν ειχα τερμα μαζεμενο το ποτενσιομετρο, αν το ανεβαζα ολα πηγαιναν μια χαρα.
Ανοιξα την πλακετα και ενω μετρουσα τασεις πανω στα θυριστορ ( s6025 ) βλακεια δεν μετριουνται τελικα
βραχυκυκλωσα τα ποδαρακια του θυριστορ , ενα τσαυ και καιει την ασφαλεια, την αλλαζω την ξανακαιει,

τα λυνω ολα περνω την πάκετα στο χερι και την μετραω στο χερι χωρις ρευμα, ολα δειχνουν οκ, πουθενα
καποιο βραχυκυκλωμα, η ασφαλεια ομως ξαναπεφτει παλι, το εκανα θεμα στο φορουν αλλα σε κανεναν παρομοια
περιπτωση ενοω τις στροφες το αλλο ηξερα σηγουρα ηταν τα θυριστορ αλλα δεν τα εβρισκα πουθενα.
Μονον Αγγλια συν 30Ε εξ αποστολης.

Τελικα τα βρηκα στον χρηστο, τα D6025L. τα S6025L τα εφερε σε δυο μερες και εγω την τριτη ημερα τα ειχα
στην Φλωρινα απο Κρητη. Πολυ καλος ο Χρηστος και καλες τιμες και εχει πολλα και περιεργα πραγματακια απο
τοτε του εγινα πελατης.

Στο φιναλε:

1) Για τις στροφες αλλαξα το τριμερ --- ΜΙΝ 302 (3ΚΩ)--- κουνιοταν το ενα ποδαρακι εσωτερικα στο περτσινι.

2) Αλλαξα τα δυο θυριστορ ---S6025L---

3)Αλλαξα και μια διοδο --D6025-- που την εκαψα εγω οταν μετρουσα και βραχυκυκλωσα με τον ακροδεκτη τα ποδαρακια.
Τις αλλες διοδους τις μετρησα και ηταν οκ δεν τιαλλαξα μονον την μια που εσκασε και μετρησα και βραχυκυκλωμα.

Ρυθμισα τα δυο τριμερ των στροφων να εχω ΜΙΝ 50 στρ και ΜΑΧ 1000 στρ.( μικρη τροχαλια ).


Τωρα στην δικη σου περιπτωση:

1) Αφου το μοτερ σου δουλευει αλλαζεις τα δυο --- S6025L--- κανα δυο ευρω κανουν, μην τα μετρας καβολου.....

2) Τα --- D6025L--- μετρα τα, αν ειναι οκ μην τα αλλαζεις αν βρεις βραχυκυκλωμα, το αλλαζεις
Μην μπερδευτεις εχουν τρια ποδαρακια αλλα το ενα ειναι στον αερα το εχει για ομορφια....

3) τα αλλα σε μενα ηταν ολα οκ τα μετρησα οσα γινοταν ( τα περισσοτερα ) σε σενα δεν ξερω αλλα δεν νομιζω
να εχει κατι εκτος αν φαινεται.

ΥΓ. Το L στους δυο κωδικους σημαινει οτι οι ψυκτρες δεν ειναι αγωγιμες

!!!!!!!
Πριν να στραβωσεις τα ποδαρακια απο τα δυο θυριστορ και τις διοδους, επειδη το στραβωμα θα γινει
εκει που αλλαζει η διαμετρος του ακροδεκτη θα σου ερθουν λιγο μακρυτερα απο την πλακετα, και
οταν θα πας να το βιδωσεις δεν θα σου ταιριαζει.

Τροχισε λιγο το παχυ μερος για να λιγισει λιγο πιο κοντα στο σωμα του.
Καντο οπως το παλιο, εχουν μια διαφορα στο μηκος ( στο παχυ μερος ) τα ποδαρακια.

Αλλοιως θα μπουν καπως σφιχτα και δεν το θελω ετσι σε ενα σημειο που αλλαζει συνεχεια θερμακρασιες
και θα εχει διαστολες συστολες, μπορει να ξεκολησει η να σπασει,

Ετσι ειχαν βαλει και το τριμερ ΜΙΝ και ειχα το προβλημα.-

ΥΓ 2 Τα υλικα της πλακετας ειναι πολυ καλης ποιοτητας καλες μαρκες, υλικα και κατασκευη, και το τυπωμενο.

Ευχομαι καλα αποτελεσματα και αφου εχεις και τον χρηστο εκει πιστευω το μεσημερακι θα βγαλεις και γρεζει
με κανα 10ευρω θα την βγαλεις , τι να το κανεις το inverter ενταξει ειναι λιγο καλλυτερο (συχνοτητες) αλλα και
αυτο μια χαρα δουλευει εγω δεν εχω κανενα παραπονο......


DISKJOHN Offline
#9 Posted : Monday, August 7, 2017 2:46:06 PM(UTC)
DISKJOHN

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 1/5/2009(UTC)
Posts: 43
Location: CRETE

Thanks: 2 times
πολυ ωραια και αναλυτικα εμενα η πλακετα που φοραει ειναι η KBIC-240D δεν ειχα προβλημα με στροφες τιποτα απλος μετα απο πολυ επιπονη δουλεια ζεσταθηκε αρκετα και μολις βαλω πανω το μοτερ και πατησω το κουμπι για εκκινηση κανει ενα τσαφ καιει την ασφαλεια και μαυριζη εκει που ακουμπανε τα καρβουνακια ( ερωτηση υπαρχει περιπτωση να διμηουργητε προβλημα σε μεαγαλυτερα ρευματα στο μοτερ και στα 24-30 που εδωσα εγω να μην εκανε κατι απλος να γυριζε κανονικα ? και τραβαγε 1.85 Α )
info@kalarakis.com Offline
#10 Posted : Monday, August 7, 2017 4:05:02 PM(UTC)
info@kalarakis.com

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/6/2010(UTC)
Posts: 372
Location: kriti iraklio

Thanks: 2 times
Was thanked: 21 time(s) in 20 post(s)
οχι
πλακέτα είναι σίγουρα από αυτό που περιγράφεις.
πρέπει να ξεκινήσεις να μετράς τα ενεργά στοιχεία να δεις πιο είναι καμένο
Users browsing this topic
Guest
2 Pages12>
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2017, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.092 seconds.
      iMago - Unique gift - Smart Modular Personalized Lithophane Lamp