Forum

Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να μπορείτε να δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε .

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΡΕΖΑΣ

Σελίδες1234

Καλησπερα,

Κωνσταντινε σιγουρα με κοπτικο 60 μοιρων θα γινη αλλα αν θα βγη ενταξει δεν μπορω να το ξερω

παντως αυριο μαλλον θα ερθει ο Γιωργος απο το εργαστηριο οποτε θα το δουμε μαζι και αν και η

δικη του γνωμη ειναι θετικη τοτε να το προσπαθησω,

Θα σου απαντησω την Πεμπτη γιατι αυριο θα φυγω για Καλαματα.

Φιλικα ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Ενταξει.

ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Ευχαριστω παιδια,

Μιας και η γυναικα εχει τετραημερο θα παω να δω τον Αδελφο μου,

ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

[img]http://www.cnchobby.gr/images/emoticons/difus_fishing.gif[/img]Καλησπερα, Απο καιρο ηθελα να αναβαθμισω την φρεζα που ειχα κατασκευαση. Συγκεκριμμενα το ολο θεμα το ξεκινησα επειδη ηθελα να μεγαλωση την διαδρομη του Ζ που τελικα αποδειχθηκε το πλεον ευκολο αφου γυρνωντας αναποδα το Ω που επανω του στηριζεται ο μαστος ΜΤ3 και το μοτερ κινησης κερδισα 115 mm διαδρομης και τωρα πλεον η διαδρομη του Ζ ειναι 310 mm απο την κατω ακρη του κοπτικου μεχρι την επιφανεια του τραπεζιου. Τωρα πλεον μπορεσα να δωσω μεγαλυτερη ακαμψια στο συστημα που στηριζεται η πλακα με το Spintle μιας και τοποθετησα κομματι απο φορταλ που δενη την πλακα με το Ω. Και απο εδω ξεκινανε τα πιο δυσκολα αφου αλλαξα τις ραβδους που ειχα ( 16αρες) με 20αρες υποστηριζομενες και οπως καταλαβαινη κανεις αλλαξαν ολα τα κεντρα και αναγκαστηκα να φτιαξω καινουργια κομματια μιας και χρειαστηκε να μπη και αλλη βιδα κινησης πιο μακρια. Βεβαια καμμια σχεση πλεον με την προτερα κατασταση αφου η στοιβαροτητα ειναι σαφως καλυτερη πλεον και σε δοκιμη με 32αρα κεφαλη με πλακιδια Mitsubishi κοβη ατσαλι σε βαθος 2mm χωρις να ταλαιπωρηται ιδιαιτερα η φρεζα και κυριως χωρις να κοπαναη ενω οι κραδασμος που παραγεται ειναι πολυ μικρος. Στην συνεχεια εκανα τις προωσεις των αξονων ηλεκτρικες με ρυθμιση στροφων ενω βελτιωσα και τη ρυθμιση στροφων του Spintle με νεο ροοστατη και μειωση 1 προς 3 και τωρα οι στροφες κυμαινονται απο 400 εως 2600. Αναγκαστικα βεβαια και εδω να φτιαξω απο την αρχη το ηλεκτρικο-ηλεκτρονικο κομματι αλλα το αποτελεσμα με ικανοποιησε αφου μπορω να κινω ευκολα πλεον τους Χ-Υ-Ζ με ρυθμιση απο 1 στροφη εως το μεγιστο της ταχυτητος που διαθετη το καθε μοτερ. Στον Χ - Υ η μειωση ειναι 3 προς 1 ενω στον Ζ ειναι 1 προς 3 ωστε να εχω πολυ ακριβεια και λεπτομερεια στην κινηση του σε συνδιασμο παντα με την ρυθμιση στροφων. Επισης τοποθετησα και στροφομετρο ωστε να ξερω ακριβως τις στροφες του κοπτικου. Ανεβαζω και τις σχετικες φωτο απο την αναβαθμιση της φρεζας μου.
ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Σελίδες1234