Forum

Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να μπορείτε να δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε .

NIKOS HomeMade CNC

Σελίδες123»Τέλος
Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία
Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

Προφανώς βρήκες πως μπαίνουν οι φωτογραφίες Νίκος.

Ωραίο και το μηχανάκι που φτιάχνεις. Υλικά από εδώ ή από έξω?? Και εάν θες πες μας τιμές και από που τα αγόρασεις. Με ενδιαφέρει και εμένα η κατασκευή μιας τέτοιας μηχανής.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ VONHOUS ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .

ΠΗΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΧΕΙ ΜΕΛΟΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 220 Χ160 Ο Χ&Ψ ΟΙ ΤΖΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ 0.001 ,ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑ 0.0001 .

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 80-90% ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ -ΑΘΗΝΑ- ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΟΥΛ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΩΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ .ΤΑ ΜΕΤΑΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΞΜΠΡΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΙΧΩΝ ΛΑΘΟΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ -ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΑΝΗΣΩ ΟΛΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ - ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ .

ΜΟΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΠΤΙΚΟ ΜΟΥ ΗΡΘΕ 3,7Kw 12000rpm ΚΑΙ INVERDER 5000-17000 ΜΕ ΕΞΤΡΑ ΟΘΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΑΜΠΕΡ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΕΣ .

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΕΡΒΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ DRIVER -ENCODER - ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑΘΕΛΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ .

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ ΟΠΩΤΕ ΣΕ ΦΕΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ .

Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

Φίλε Νίκο, έχεις πάρει τα μοτέρ στα χέρια σου? Διότι και να προσπαθήσω να σου εξηγήσω, χωρίς να τα έχεις στα χέρια σου, δεν θα τα πολυκαταλαβαίνεις. Δεν σημαίνει ότι δεν θα το καταλάβεις, απλά θα μας πάρει χρόνο να στο εξηγήσω. Εάν τα έχεις πάρει, όπου κολλάς θα σου τα εξηγήσουμε και εγώ και ο Πάνος. Έχουμε τα ίδια. Σε πολύ γενικές γραμμές το pdf από την εταιρεία της geckodrive είναι αναλυτικό στην εξήγηση του. http://www.geckodrive.com/upload/G320-REV-7-Manual.pdf

Θέση (1)= power ground (αρνητικό από το μετασχηματιστή)

Θέση (2)= power + 18 εώς +80 max (To θετικό από το μετασχηματιστή)

Θέση (3)= ARM- Συνδέεις το θετικό του μοτέρ (για κάποιο λόγο το θέλει έτσι μη με ρωτήσεις γιατί, κάνει ανωμαλίες και δεν δουλεύει σωστά. Το manual το εξηγεί.)

Θέση (4)= ARM+ Συνδέεις το αρνητικό του μοτέρ ( Το manual το εξηγεί.) 

Θέση (5)= ERRRES Βγάζει σε κατάσταση error το driver (για διάφορους λόγους. Πχ. το μοτερ βρήκε υπερβολική αντισταση.). Επίσης με ένα κύκλωμα που το αναλύει το manual κάνεις και reset στο driver.

Θέση (6)= ENC- Συνδέεις το αρνητικό του enconder (κοίτα στο enconder του μοτέρ)  

Θέση (7)= ENC+ Συνδέεις τα 5Volt του enconder (κοίτα στο enconder του μοτέρ)

Θέση (8)= PHASE A Συνδέεις το PHASE A του enconder (κοίτα στο enconder του μοτέρ)

Θέση (9)= PHASE B Συνδέεις το PHASE B του enconder (κοίτα στο enconder του μοτέρ) 

Θέση (10)= DIR Συνδέεις το direction από την παράλληλη (το αντίστοιχο PIN number που έχεις δώσει για αυτό τον άξονα) ή από το ανάλογο pin του controller σου που χρησιμοποιείς. πχ. grex

Θέση (11)= STEP Συνδέεις το step από την παράλληλη (το αντίστοιχο PIN number που έχεις δώσει για αυτό τον άξονα) ή από το ανάλογο pin του controller σου που χρησιμοποιείς. πχ. grex

Θέση (12)= +5 volt Συνδέεις  +5 volt  από τον controller σου ή το μετασχηματιστή σου, ο οποίος είναι κοινός με το υπόλοιπο ρεύμα σου. Ή δίνεις σε τελική ανάλυση 5 volt από το μετασχηματιστή του pc σου εάν δεν έχεις τροφοδοτικό με 5 volt έξοδο.

 Τώρα εάν έχεις κάποια απορία, καλύτερα να περιμένεις τα πράγματα και τα ξαναλέμε. Μην ανυσηχείς πάντως δεν είναι και πολύ δύσκολο να το κατανοήσεις. Και εγώ έτσι ήμουν τις πρώτες μέρες μέχρι που μπήκα στο νόημα.

 

Και τώρα μια ερώτηση: Την ράγα σου από που την πήρες?? Και σε τι τιμή?  Έχεις μεγάλο βηματισμό ή αυτός είναι καλός? Και τι ανάλυση σου παρέχει?

Αυτά. Περιμένω απορίες και απαντήσεις.

 

Θέση (1)= power ground (αρνητικό από το μετασχηματιστή)

Θέση (2)= power + 18 εώς +80 max (To θετικό από το μετασχηματιστή)

ΠΡΟΣΟΧΗ  ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΗ ΤΑΣΗ.

Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΤΑΣΗ.

OMHΡΕ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΑ ΤΑ ENCODER ΚΟΙΤΑ

Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

χωρις να ξερω η να εχω διαβασει τα datasheet ακομη, βλεπω οτι συνδεσες το common στα +5VDC. το common γενικα πηγαινει στη γειωση ή στο "-" για σενα..

επισεις βλεπω οτι εχεις αναποδα τα πιν στο ARM (δες τι λεει ο vonhous)

ΤΟ 1 ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ ΤΟ 2 (Ι) ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΥ ? ΤΟ 3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ CHA ok TO 4 ΕΙΝΑΙ 5V ? NAI ? KAI TO 5 TO CHB .

AN EINAI ETSI KALA .ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΗΡΕ ?

ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΔΩ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ,ΑΠ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΕ ΜΟΝΟ ΟΙ 2 ΜΙΩΤΗΡΕΣ ΕΚΑΝΑΝ 150 (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ 35 /ΤΕΜ ) ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠ ΟΤΙ ΕΒΛΕΠΑ 1/20 ΚΑΤΩ ΑΠΟ 200$ ΔΕΝ ΕΙΔΑ .

ΚΑΛΗΜΠΡΕ 450 ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑ ΑΡΚΕΤΑ ( ΤΑ ΕΧΩ ΓΙΑ Χ&Ψ) ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΟ 220+220(ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ Τ ΦΕΝΕΤΕ ΣΤΗ ΦΟΤΟ ΑΞΟΝΑΣ Ψ) 160+160 ΣΤΟΝ Χ .

ΚΥΛΙΝΔΡΙΚΟ ΒΑΡΕΟΥ 5ΕΚ ΚΑΙ ΜΗΚΟΣ 100 ΕΚ ΚΑΠΟΥ 200 ( ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΤΕ ΣΕ ΒΑΚΤΡΑ ΜΟΥΚΑΛΩΝ )

ΤΑ ΣΥΔΕΡΑ ΕΙΝΑΙ 10Χ10 ΒΑΡΕΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ

ΚΑΤΙ ΠΟΥΛΕΜΑΝ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ )

ΜΟDUL 18Χ20 ( ΜΑΛΟΝ ΓΙ ΑΥΤΑ ΡΩΤΑΣ ) ΚΑΝΕΙ 11CM ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΗΣΤΡΩΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΩ (1/20) ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΩΤΗΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ Ζ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΣΠΥΡΩΜΑ ΜΕ ΠΑΣΟ 5,5 ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ .ΤΙΜΗ ΘΑ ΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ

ΡΕΖΟΥΜΕ :

SERVOMOTER-ENCODER-DRIVER Κ.Τ.Λ http://www.kelinginc.net

SPINDER -INVERDER -MONITOR ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΛΑΤΣΟΣ Μ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΒΙ.ΠΕ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΒΙ.ΠΕ (ΦΟΤΟ ΑΥΡΙΟ)

 

OYΠΣ δικό μου λάθος Χάρη. Εννοείται, βέβαια, ότι το παίρνεις από την έξοδο του τροφοδοτικού (το διαμορφωμένο σε συνεχές, πλέον, ρεύμα) στην θέση 1 και 2 και όχι κατευθείαν από το μετασχηματιστή. Απλά πάνω στην βιασύνη έγραψα από το μετασχηματιστή.

Το σχεδιάγραμμα σου είναι καλό Νίκο. Το Ι του enconder δεν το ενώνεις πουθενά. Είναι μια άλλη λειτουργία, που στην παρούσα φάση δεν μας πολυενδιαφέρει. Όσον αφορά την ένωση του μοτέρ με το driver, να αντιστρέψεις τα καλώδια, οπότε θα έχεις ENC- = με το θετικό του μοτέρ και ΕΝC+ = με το αρνητικό του μοτέρ. Κατά τα άλλα είσαι μια χαρά. Ακολουθάς το σχεδιάγραμμα.

 

Πές μου από ποιό μαγαζί στην Αθήνα αγόρασες τις ράγες. Τους μειωτήρες τους βρίσκω παντού. Όταν ενώσεις τους μειωτήρες με το μοτέρ, πες μας εάν δουλεύουν συνέχεια σε πάρα πολλές στροφές για να κάνεις τις μετακινήσεις μιας και έχεις μείωση 1/20. Μήπως είναι πολύ αυτή η μείωση?? Και όταν θες να κάνεις γρήγορες μετακινήσεις με (G0) πως "τρέχει" το μοτερ σου. Δεν γνωρίζω, περιμένω απάντηση....

Σελίδες123»Τέλος