Forum

Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να μπορείτε να δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε .

ΑΓΟΡΑ ΜΙΚΡΟΥ ΤΟΡΝΟΥ ΠΑΓΚΟΥ

Σελίδες12345

Όπως στα λέει ο Ηλίας παραπάνω. Μπορείς απλά με τον τρόπο που σου περιγράφει ο Ηλίας να βάλεις έναν γράφτη και να μετρήσεις  τον τζόγο αυτό.

Ανάλογα την ποιότητα του κατασκευαστή, σε άλλα μηχανήματα αυτός ο τζόγος είναι αποδεκτός και σε άλλα σου σπάει τα νεύρα.

Βασικά όταν το συνηθίσεις  το μηχάνημα θα έχεις συνηθίσει και τον τζόγο και θα έχεις προσαρμοστεί με αυτό.

Σε όλους του κοχλίες είτε σύσφιξης, είτε κίνησης,είτε συγκράτησης,  είτε οτιδήποτε  άλλο, είναι επιθυμητό να υπάρχει ένα σχετικός τζόγος. Αν δεν υπάρχει θα φθείρονται πολύ γρηγορότερα. Με την αυξημένη τριβή από θερμοκρασία που θα σήκωνε λόγο τις διαστολής θα κόλλαγε, αν υπάρχει περιστροφή για παράδειγμα. Όπως θα έχεις παρατηρήσει σε μηχανές CNC στον κοχλία κίνησης υπάρχουν παξιμάδια ballscrew αυτά ελαχιστοποιούν  και τον τζόγο και την τριβή.

Στα βολάν κίνησης του τόρνου ο αριθμημένος  κανόνας που υπάρχει γυρίζει τρελά είτε δεξιά είτε αριστερά και συγκρατείτε από κάποιο βιδάκι.  Αυτό γίνεται γιατί όταν κατεργαζόμαστε ένα κομμάτι πρώτα μαζεύουμε τους τζόγους, μετά μηδενίζουμε τον κανόνα, έπειτα βάζουμε το πάσο που θέλουμε και μετά προχωράμε στην κατεργασία. Αυτό πάντα προς μία κατεύθυνση. Είτε προς τα μέσα, είτε προς τα έξω, είτε δεξιά ,είτε αριστερά.   Δουλεύουμε πάντα προς μία κατεύθυνση για να έχουμε μαζέψει από την αρχή τους τζόγους που υπάρχουν

Για αυτό σου είπα παραπάνω ότι όταν θα το συνηθίσεις το μηχάνημα θα έχεις συνηθίσει και τον τζόγο και απλά θα έχεις προσαρμοστεί με αυτόν.

Καλησπέρα στην ενδιαφέρουσα παρέα που έχετε εδώ.

Είμαι ένας Κώστας και εγώ καμιά 50 χρονών που χαίρομαι να μαστορεύω μια ζωή.

Σας βρήκα τυχαία πάνω στην αναζήτησή μου για έναν τόρνο που θεωρώ τον βασιλιά των εργαλείων και κάποια στιγμή πρέπει να αποκτήσω.

Εδώ και τρείς μέρες διαβάζω ότι σχετικό έχει γραφτεί εδώ από εσάς και πραγματικά βοηθάτε πολύ.

Σύμφωνα με το πορτοφόλι μου,  τις ανάγκες μου και αυτά που λέτε εδώ καταστάλαξα στον OPTI D 180 x 300 Vario

Κρίμα όμως γιατί δεν είναι σε παραγωγή πλέον και ο πιο κοντινός του Optimum TU 2004V είναι στα €1685, απαγορευτική τιμή για εμένα.

Σαν δεύτερη επιλογή πάντα σύμφωνα με αυτά που λέτε έρχεται ο ALFA - AL 300x180 στα €1190 τιμή που με ζορίζει μιας και πρόκειται για χόμπι και όχι για επάγγελμα.

Εσείς που ξέρετε τα πολλά, μπορείτε να μου πείτε αν αυτός έχει πλαστικά ή μεταλλικά γρανάζια και αν έχει σκληρυμένες γλίστρες?

Και φυσικά μήπως υπάρχει και κάποια άλλη πρόταση για τόρνο σε αυτή την κατηγορία

Υπάρχει και η λύση του μεταχειρισμένου αλλά έχει ρίσκο άρα ή μεγάλη ευκαιρία πρέπει να είναι ή από μαγαζί  με 2-3 δόσεις.

Όπως και αν μπορείτε να βοηθήσετε θα το εκτιμούσα.

Καλησπερα, Γενικα στα χαρακτηριστικα του δεν αναφερεται σχεδον τιποτα παρα ελαχιστων. Για ενα μηχανημα αυτου του μεγεθους τα 60 κιλα που ζυγιζη δεν παραπεμπουν σε κατι τοσο στοιβαρο για το μεγεθος του ενω το μοτερ που κινη το τσοκ κατεμε ειναι πολυ μικρο. Τα γραναζια δεν νομιζω να ειναι πλαστικα αλλα αυτο θα το διαπιστωσης ευκολα οταν πας να τον δης απο κοντα. Οι γλυστρες δεν πιστευω  να εχουν σκληρηνση μιας και αυτου του ειδους οι κατεργασιες γινονται σε πολυ ακριβοτερα μηχανηματα, σε αντιθεση ο αντιστοιχος της Oprimum εχει σκληρημενες γλυστρες σιγουρα. Ενα αλλο που θα πρεπει να λαβης υποψην σου ειναι οτι η δυνατοτητα κατεργασιας των 300 χιλ/στων ειναι μεταξυ των κεντρων. Δηλαδη 300 χιλ/στα γινεται η αποσταση αν αφαιρεθη το τσοκ και στην θεση του τοποθετηθη η ποντα της ατρακτου, αρα 300 χιλ/στα απο την μυτη της ποντας της ατρακτου με την μυτη της ποντας της κουκουβαγιας. Με το τσοκ τοποθετημενο η αποσταση μειωνεται σημαντικα μιας και τσοκ των 100 χιλ/στων εχει μηκος 100 χιλ/στων τουλαχιστον.

ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Σε ευχαριστώ φίλε μου, ναι διάβασα εδώ για το ωφέλιμο μήκος που απομένει με τα τσοκ επάνω, επίσης διάβασα και για τον Γεωργακόπουλο στην Ηλιούπολη, φέρνει απ ότι λέτε "καλά κινέζικα"

Έξω απο το μαγαζί του περνάω 2 φορές κάθε μέρα πηγαίνοντας στην δουλειά μου και ποτέ δεν θα φανταζόμουν ότι μπορεί να έχει τόρνους εκεί μέσα.

Αύριο θα μπω και μέσα!

Τον πήρα σήμερα τηλέφωνο και μου είπε μια αρκετά καλή τιμή, μου έκανε και καλή εντύπωση...

Συνηθως φερνει τα Waiss, βεβαιωσου ομως αν ειναι δυνατον. Προσεχε επισης να παρης αυτο που χρειαζεσαι γιατι δεν δεχεται επιστροφες η αλλαγες.

ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Πέρασα μια βόλτα απο εκεί σήμερα και είδα το τορνάκι, εντάξει δεν με ενθουσίασε το τορνάκι, μόνο η τιμή του που είναι στα €720 με το φπα.

Είναι μια απο τις πολλές εκδοχές του C2 300 που βγαίνουν απο διάφορα εργοστάσια, σαν και αυτό της φωτογραφίας αλλά με άλλο χρώμα και φίρμα που δεν συγκράτησα.

Αν κάποιος απο εσάς έχει γνώμη για το συγκεκριμένο ας μου την πεί θα με βοηθήσει πολύ.

 

Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

Καλησπερα, Πολυ μικρο σε μεγεθος αρα μικρο και σε δυνατοτητες. Εξαρταται βεβαια τι υλικα θελεις να κατεργαζεσαι και σε ποσο χρονο. Καλο θα ηταν να μετρησεις με εναν γραφτη τι τζογο εχει στο τσοκ (γιατι εχει). Αν ειναι στο 0,02 ειναι αποδεκτο εως καλο για την κατηγορια του. Επισης να γνωριζης οτι οσα θα δωσης για την αγορα του αλλα τοσα και περισσοτερα θα χρειαστης για τα κοπτικα και τα παρελκομενα για τις διαφορες κατεργασιες. Ενα ακομα σημειο που πρεπει να σε προβληματιση ειναι το εξης. Λογικα θα πρεπει να εχει (αν οχι ολα) μερικα γραναζια πλαστικα (προωση - κατασκευη σπειρωματων). Αν ειναι ετσι τοτε αυτα θα φαγωθουν πολυ γρηγορα και θα πρεπει να βεβαιωθης πριν την αγορα οτι υπαρχουν ανταλακτικα και σε τι κοστος, (π.χ η Optimum το πλαστικο γραναζι για την μικρη της φρεζα το δινη κανα 30αρι περιπου. Αλλοιως θα επιβαρυνθης με την κατασκευη μπρουντζινων (απο φωσφορουχο μπρουντζο) και εκτος του κοστους (υπολογιζω κανα 100αρικο ανα γραναζι) μιας και δεν νομιζω οτι θα μπορεσεις να τα φτιαξης ο ιδιος θα εχεις και αυξημενο θορυβο κατα την λειτουργια του μηχανηματος.

ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Το να μετρήσω τζόγο στο τσόκ μου φαίνεται πολύ δύσκολο πριν την αγορά...

Άνοιγμα συσκευασίας - καθάρισμα απο το κέρωμα του τσόκ, ντρέπομαι και να το ζητήσω για μια αγορά τέτοιου μεγέθους.

Οι διαστάσεις ναι πολύ μικρές αλλά ίδιες με τους άλλους που συζητάμε παραπάνω.

Γρανάζια μεταλλικά - πλαστικά  και διάφορα ανταλλακτικά και upgrades  είναι γεμάτο το ebay για αυτό το μοντέλο γιατι έχει πολυφορεθεί. Αυτό είναι στα υπέρ του.

Την σχετική ποιότητά του δεν ξέρω για αυτό ρωτάω αν το έχει δουλέψει κανείς.

Όσο για κριτικές στο youtube όταν ο άλλος έχει απο πίσω ένα τόρνο 2 μέτρα και κάτι τόνους και έρχεται να αξιολογήσει αυτό το "παιχνίδι" τι μπορεί να πεί?

Άν είναι ένα τίμιο τορνάκι για τα λεφτά του ή αν είναι πεταμένα €720 θα ήθελα να ξέρω πριν προχωρήσω στην αγορά του.

Σε ευχαριστώ που ασχολείσαι με το δίλημμά μου μου πραγματικά με βοηθάς.

Τι να απαντησω. Δεν τον εχω δουλεψη και δεν μπορω να πω κατι υπερ η κατα. Αν σε βοηθαη σε κατι φιλος που εχει τον αντιστοιχο SIEG ειναι ευχαριστημενος για το μεγεθος του αλλα Sieg με αλλον εχει διαφορα. Δεν μου ειπες τι σκοπευης να κατεργαζεσαι σε υλικο εννοω.

ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Εντάξει, δεν ζητάω απάντηση απο εσένα, ίσος κάποιος άλλος εδώ έχει προσωπική εμπειρία,

Τώρα για υλικό δεν έχω κάτι συγκεκριμένο για παραγωγή για να με προβληματίζει, κάποια μικροαντικείμενα απο μηχανολογικά πλαστικά όπως Ερταλόν Πολυακετάλη, μαλακά μέταλλα αλλά και ανοξείδωτο, απλός υποθέτω με αυτό ότι θα τρώω πάσα καμια βδομάδα, αποδεκτό.

Ο χρόνος κατεργασίας το γερμανικό κλειδί στην κουκουβάγια η έλλειψη ψηφιακής ένδειξης στροφών ας πούμε είναι πράγματα που δεν με απασχολούν. Το κυριότερο νομίζω είναι να είναι ζυγισμένο και σταθερό σαν σύνολο με μια αξιοπρεπή ροπή στο μοτέρ (αυτά φοβάμαι ότι δεν θα έχει)

Σελίδες12345