Forum

Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να μπορείτε να δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε .

Τα φωτα σας για ρεκτιφιε επιφανειων

Σελίδες1234»Τέλος

Όταν έχει αύξηση στροφών συμβαίνει το αντίθετο. Όσο μεγαλύτερη αύξηση τόσο ευκολότερα γυρνάει με το χέρι.

Αυριο πιθανων να λυσω το μοτερ .Οποτε θα δω αν υπαρχει καποια σχεση μεταδοσης διαφορετικη του 1/1.
Το θεμα μου τωρα ειναι αλλο . Για να παω να αγορασω πυκνωτες για την δοκιμη . Με τον τυπο που υπολογιζουμε τον πυκνωτη βγαζω αποτελεσμα για το μοτερ του ενος ιππου 70 χ 0,75 = 52,5 και για το μικρο μοτερ 70 χ 0,55 = 38,5 .Αυτους τους πυκνωτες θα τους βρη ηα θα με κοιτανε σαν ουφο αν ζητησω κατι τετοιο ? Υπαρχουν σε μισα η ειναι στρογγυλοποιημενες οι τιμες τους ? Δλδ 55 και 40 αντιστοιχα ? Και το voltage τους να ειναι ειπες Ηλια 400 / 500 v σωστα ?

Επανερχομαι λοιπον στο θεμα και θελω να κανω δυο ερωτησεις . Περασα απο εναν γνωστο μου μοτερατζη και του ειπα για την περιπτωση μου . Καταρχην μου ειπε να τοποθετησω πυκνωτη 35αρι για το ενος ιππου μοτερ και 25αρι για το μοτερ 3/4 του ιππου . Σε ερωτηση μου που του εκανα γιατι βαση του τυπου με το 70 επι τα κιλοβατ μου βγαζει αλλες τιμες μου ειπε βαλε αυτους που σου λεω . Ξαναεπεμενα και μου ειπε οτι αυτος ο υπολογισμος ειναι για μοτερ μονοφασικα και οχι για τριφασικα που θα μετατραπουν σε μονοφασικα . Θελω να μαθω κατα ποσο ισχυει αυτο . Μου ειπε μαλιστα οτι το μοτερ του ιππου επειδη ειναι πολυστροφο πιθανων να μην μπορει να ξεκινησει και να χρειαστει να βαλω και πυκνωτη εκκινησης .
Ηλιες τα φωτα σας . Δεν θελω να κανω πατατα .

Δευτερη ερωτηση μου ειναι λογο του οτι θα κατασκευασω αλλο πινακακι χειρισμου και πιθανων να χρεισιμοποιησω ρελε ισχυος και με βοηθητικες επαφες θα κανω αυτοσυγκρατηση στο ρελε για να εχω μπουτον εκκινησης και οχι διακοπτη οπως επισης θα τοποθετησω και το στοπ με μπουτον , Η ερωτηση μου λοιπον ειναι αν γινετε να τοποθετησω μεσα σε αυτον τον πινακα που εχει συγκεκριμενη τοποθεσια στο μηχανημα μεσα τους πυκνωτες και οχι πανω στα μοτερ . Δηλαδη οι πυκνωτες των μοτερ να ειναι τοποθετημενοι μεσα στον πινακα και απο εκει να φευγει καλωδιο τριπολικο για τα μοτερ . Το λεω αυτο γιατι δεν μου αρεσει και πολυ αισθητικα ο πυκνωτης πανω στο μοτερ . Θα υπαρχει προβλημα η πρεπει να τοποθετηθει οσο πιο κοντα γινετε στα τυλιγματα ? Η αποσταση των μοτερ ειναι περιπου 1,5 μετρα απο το πινακακι του μηχανηματος . Μολις τελειωσει το μηχανημα θα σας ανεβασω φωτο .

Α Είταν ΜΑΣΤΟΡΑΣ (και τα όσα σου είπε ήταν και "ανοιχτό" μυαλό.)
β Αν χωράνε κανένα πρόβλημα.
Ηλίας

Ηλια σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου αλλα θα ηθελα αλλη μια διευκρινηση . Η αποσταση που θα τοποθετηθουν ολοι οι πυκνωτες και για τα 3 μοτερ θα εχουν αποσταση 1,5 μετρο . Με αυτο το μηκος του καλωδιου που θα μεσολαβει απο τον πυκνωτη στο τυλιγμα μηπως αλλαζει η ομικη αντισταση και υπαρχει μια μικρη διαφορα στα πηνεια ? Στην ουσια θα ειναι σαν τα δυο ακρα των τυλιγματων θα εχουν επιπλεον καποιο μηκος συρματος παραπανω . Δεν γνωριζω πολυ καλα και για αυτο σε ρωταω .

Αλλη μια απορια που εχω . Σχετικα με τα ταμπελακια των μοτερ . Το CV που γραφουν επανω τι ακριβως ειναι ? Η ιπποδυναμη ? Και πως ακριβως μεταφραζετε ? Εχω χασει τον μπουσουλα και απο την μια πολλαπλασιαζω την ταση επι της εντασης και αυτο που βρισκω το διαιρω με το 736 του ιππου και βγαζω καποιες τιμες . Την αλλη πολλαπλασιαζω την ταση επι την ενταση επι 1,73 επι 0.83 αν θυμαμαι καλα και βγαζω αλλα . Την αλλη κανω αυτες τι πραξεις με το 380 την αλλη με το 220 . Εχω χασει λιγο τον μπουσουλα

Το μήκος ενός αγωγού δημιουργεί χωρητικό φαινόμενο (απειροελάχιστο φυσικά και στο αναφερθέν μήκος μηδενικό) οπότε ΔΕΝ επειρεάζει το κύκλωμα.
Η ισχύς είναι :
Τάση επί ένταση (στο συνεχές)
Τάση επί ένταση επί βαθμό απόδωσης (στο μονοφασικό)
Τάση επί ένταση επί βαθμό απόδωσης επί ρίζα του 3 (1,73) (στο τριφασικό)
Ο βαθμός απόδωσης είναι "σχεδόν" ίσος με το συνημήτονο φ (συνήθως 0,83)
Ηλίας

Αρα εχουμε και λεμε για το ενα μοτερ
220 χ 2,7 χ 1,73 χ 0,83 = 852,9246

Και για το αλλο μοτερ
220 χ 2,8 χ 1,73 χ 0,83 = 884,5144

Αρα εδω και τα δυο μοτερ εμφανιζουν την ιδια ιπποδυναμη . Γιατι ομως στο ενα μοτερ το ταμπελακι του αναφερει 0.55 kw ? Αφου ο ιππος ειναι 736 w συμφωνα με τον τυπο αυτο το μοτερ αυτο βγαζει πανω απο ενα ιππο.

Εχω χασει τον μπουσουλα.

Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

Στο μοτέρ που ανέβασες φωτό το cosφ είναι 0,70 (ΠΟΛΥ χάλια !!! )
ʼρα 220Χ1,7Χ1,73Χ0,7=452W

Κυριε Ηλια μηπως ειναι 719 ?
Γιατι εβαλες Αμπερ 1,7 και οχι 2,7 που λεει το ταμπελακι
Το μοτερ αυτο ειναι απο την αντλια του υδραυλικου συστηματος
Το αλλο ειναι που κινει την πετρα του ρεκτιφιε
Αν τοτε το ενα ειναι 719 w τοτε με πολλαπλασιαζω το 70 χ 0,72 = 50 μf πυκνωτη για αυτο το μοτερ και

70 χ 0,88 = 61,6 μf για το αλλο
Στην ουσια το ενα μοτερ ειναι λιγο κατω απο ιππο και το αλλο λιγο μεγαλυτερο
Το cv τι σημαινει ?

Και παλι ομως εχω μπερδευτει παρα πολυ
Γιατι τοτε συμφωνα με αυτον τον τυπο ειτε το κανω με την ταση και τα αμπερ του 220 ειτε με την ταση του 380 χ το 1,73 επι του cosφ 0,70 τα watt δεν εχουν καμια σχεση με τα kw που αναφερει το ιδιο το ταμπελακι . Ενω εγω βγαζω 0,72 kw το ταμπελακι αναφερει οτι το μοτερ αυτο ειναι 0.55 kw

[quote]Το cv τι σημαινει ?

[/quote]
To CV είναι Γαλλικοί ίπποι (Chevale Vapeur) και είναι 0.7CV = 0.69 HP.
0.69 HP = 0.514KW.

Σελίδες1234»Τέλος