Forum

Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να μπορείτε να δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε .

Hardinge (kl-1) hlv-h Restoration

ΣελίδεςΑρχή«56789»Τέλος

Καλημερα Κωστα, Πριν παρης αλλο στατορα καλο θα ηταν να το δω. Με βαζη σε σκεψεις αυτο που ανεφερες οτι υπαρχει πιθανοτητα να εκοψε ο περιελικτης το καλωδιο. Αν οντως εχει συμβη αυτο τοτε σιγουρα θα εχει αφησει καποιο περιθωριο ωστε αν το αφηνες να μπορουσε να το ξανακοληση ευκολα.

ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Μου εκανε κακη εντυπωση σαν μαστορας , το μαγαζι ενα αχουρι στην κυριολεξια ,τωρα τι να πω μπορει να ειμαι και υπερβολικος .

Θα στο φερω αν ειναι μηπως βγαλουμε ακρη.

Η ανακατασκευη προχωραει με αργους ρυθμους ωστοσο πλεον εχουν μεινει λιγα πραγματα .

Πριν απο μερες εκανα και της πρωτες δοκιμες να λειτουργισω τον τορνο μετα την ανακατασκευη  αφου ουτως η αλλως δεν υπηρχε και τριφασικο ρευμα στο χωρο .

Αφου περασα μερικα εγκεφαλικα καθοτι το μηχανημα αρνιοταν να παρει μπροστα για αρκετες ωρες βρηκα οτι το safety switch που υπαρχει για το spindle lock ειχε τοποθετηθει λαθος και ετσι τα χαμογελα επανηλθαν 🙂

Η ανακατασκευη των γραναζιων του σεπορτιου πλεον εχει ολοκληρωθει αφου φτιαχτηκε και το τελευταιο γραναζι του χειροστροφαλου οπως και τα κουζινετα εδρασης .

Εδω να πω οτι σημαντικο ρολο σε μικροδουλιες παιζει να υπαρχει προσβαση σε αλλο τορνο.Τα γραναζια τα εφτιαξα σε μηχανουργειο οπως προειπα αλλα αρκετα μικροεξαρτηματα και κουζινετα  οπως θα δειτε παρακατω τα εφτιαξα στο κινεζικο τορνακι που εχω .

 

 

 

 

Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

Παρακατω φωτο με τα γραναζια του σεπορτιου τοποθετημενα .

Οσον αφορα  μοτερ της ηλεκτρικης προωσης τελικα βρηκα μεταχειρισμενο απο ebay και το περιμενω να ερθει (ηλια σ ευχαριστω πολυ ,θα σου φερω καποια στιγμη το προβληματικο να το δεις κι αν φτιαχνετε θα το κρατησω καβατζα)

Στην συνεχεια ασχοληθηκα με το  collet closer του οποιου το ρουλεμαν γρατζουναγε και το γνησιο hardinge με μεταφορικα θα κοστιζε 100ευρο... η ιδιαιτεροτητα του ηταν εχει 2 εγκοπες 45 μοιρων στην εξωτερικη περιμετρο .... βρηκα των ιδιων διαστασεων της skf με 20 ευρω και με τα υπολειπα χρηματα αγορασα μια μεγγενη ακριβειας ,που εδω και καιρο ηθελα , ωστε να το συγκρατησω υπο κλιση 45 μοιρων στην μεγγενη της φρεζας και να κανω της εγκοπες (στην φωτο φαινετε και μια (στρουμφομεγγενη βαρους 200γρ ? )για μοντελοδουλιες που επεισης αγορασα).

Γυαληστηκαν-βαφτηκαν ολα τα υπολειπα κομματια του collet closer και ειναι ετοιμο κι αυτο .

Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

Καποιες ακομα φωτο με το collet closer τοποθετημενο και τον τορνο οπως ειναι αυτην την στιγμη 🙂

Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

Oι περισσοτερες φωτο του θεματος ακομα δεν φαινονται ,οταν αλλαξε πλατφορμα  το forum ενημερωθηκα οτι θα ανανεωθουν οι φωτο απ τους mods ωστοσο δεν βλεπω να εχει ολοκληρωθει η διαδικασια ,θα θελα μια ενημερωση αν ειναι να το κανω εγω!

Εντάξει την στρουφίξαμε τελείως !!! Με γεια τα μεγγενάκια !  Η στρουμφομέγγενη είναι όλα τα λεφτά .

Κώστα αργείς να τελειώσεις με το τορνάκι σου; Σε ρωτάω γιατί θέλει και ο δικός μου κάτι μαζεματάκια  και λέω να στον στείλω πακέτο...

Φιλαράκι τέτοια δουλειά θα την ζήλευε και ο κατασκευαστής του !!! Ότι και να πω θα είναι λίγο...

Xαχαχα...

Σ ευχαριστω φιλε σταματη !

Ξεσκουριασμα - γυαλισμα - μαυρη οξιδωση

 

Με αυτην την σειρα εργασιων και με την πολυτιμη βοηθεια του συμφορουμιτη btcc που ανελαβε το κομματι της μαυρης οξιδωσης το μεγαλυτερο μερος των βιδων (οι περισσοτερες  εξ αυτων σε ιντζες)  και διαφορα αλλα εξαρτηματα του τορνου που ειχαν χασει το φινιρισμα τους και ειχαν σκουριασει ειναι ετοιμα κι αυτα να ξαναμπουν στην θεση τους 🙂

Παρακατω τα εξαρτηματα αφου γυαλιστηκαν περιμενοντας υπομονετικα τον μανωλη να τα... "μαυρισει" 😀

 

 

Ανεβασμένα αρχεία
  • Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να έχετε πρόσβαση στα αρχεία

Καλησπερα Κωστα, Αψογος απλα.

ΗΛΙΑΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΣελίδεςΑρχή«56789»Τέλος