Forum

Πρέπει να κάνετε είσοδο στο σύστημα για να μπορείτε να δημιουργείτε θέματα και να απαντάτε .

Αγορα VARIABLE FREQUENCY DRIVE INVERTER

Σελίδες12

elias54 [u][b]Το "όσο πιό μεγάλο τόσο πιό καλό" αν ύσχειε παντού, θα κυκλοφορούσαμε όλοι με νταλίκες.

[/b][/u]Τα ωραία πρέπει να υπογραμμίζοντε........[img]http://www.cnchobby.gr/images/emoticons/difus_yes.gif[/img][img]http://www.cnchobby.gr/images/emoticons/difus_yes.gif[/img][img]http://www.cnchobby.gr/images/emoticons/difus_yes.gif[/img]

[quote=Babis321;67570]"Στα 50 Hz το μοτερ δεν θα έχει τις κανονικές του στροφές; Το ζητούμενο
είναι η αύξηση των στροφών. Για πιο λόγο να δουλέψει τόσο χαμηλά με 5 Ηz
;"

Στα 50Hz θα έχει ακριβώς τις στροφές του.

Χαμηλότερα θα χρειαστείς αν ας πούμε θ'ελεις να κόψεις σπείρωμα 6mm βήμα και έχεις αργά αντανακλαστικά ή σου αρέσει να χαζεύεις την ώρα που κόβει το σπείρωμα 😛

Πάντως θα ζήσεις και χωρίς να το δούλέψεις κάτω από 5Hz. Απλά σου έδωσε μια πληροφορία να την έχεις και να πορευτείς ανάλογα.[/quote]

Να σου πω την αλήθεια αυτο δεν το είχα σκεφτεί. Βέβαια στον τόρνο δεν νομίζω να μου χρειαστεί γιατί οι στροφες του πέφτουν στις 45 το λεπτό όπως είναι τώρα και με αλλαγή της τροχαλίας στις 10 το λεπτό.
Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι ότι ρίχνοντας τα Hz από το μοτερ, άρα και τις στροφές του, μειώνεται η δύναμή του; Για παράδειγμα αν το μοτερ το βάλω σε μια ραουλιέρα όπου θέλουμε πολύ λίγες στροφές και μεγάλη ροπή, θα δουλέψει το ίδιο σωστά σαν να είχα ένα μειωτίρα για παράδειγμα;
[quote=elias54;67571]Κατ' αρχάς ο cnc_freak ανέφερε τα 5Hz για να τονίσει τη βασική διαφορά μεταξύ των 2 τύπων. (και καλά έκανε !!! )
Στο σχολείο στα θρησκευτηκά (στο μάθημα της γεωγραφίας δηλαδή) έμαθα ότι οταν στα 50 έχουμε 750στρ. στα 5 έχουμε 75, με αυτές ψήνουμε ΜΟΝΟ κοκορέτσι, αλλά λόγω μεγέθους του τόρνου, μάλον μόνο σουβλάκι, τώρα αν βάλεις φωτιά πάνω στο κρεβάτι για ένα σουβλάκι δικό σου θέμα.........
Στο διά ταύτα.
Το "όσο πιό μεγάλο τόσο πιό καλό" αν ύσχειε παντού, θα κυκλοφορούσαμε όλοι με νταλίκες.
Στην πράξη.
Βάλε το inverter, στην έξοδο θα βάλεις μαγνητοθερμικά ένα για το κάθε μοτέρ με το ον οφ θα ενεργοποιείς το μοτέρ που θέλεις ή ακόμα και όλα μαζί μιά και η ισχύς είναι αρκετή.
Με τα μαγνητοθερμικά εκτός της ευκολίας (ον οφ) ΡΥΜΙΖΕΙΣ και την ένταση κάθε μοτέρ για να έχεις ΚΑΙ προστασία (κάτι που με μεγάλο inverter πάντα χάνουμε)
Ηλίας
[/quote]
Δεν είχα σκεφτεί καθόλου τους μαγνητοθερμικους διακόπτες Πολύ καλή σκέψη και ότι πρέπει για ΟΝ ΟΦ
Το μεγάλο πρόβλημα με το κοκορέτσι στον τόρνο δεν είναι Ηλία το μέγεθος της σούβλας. Είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να ανεβοκατεβαίνει η σούβλα για να μπορεί να απομακρυνθεί από τα κάρβουνα. ʼρα η κάρβουνο θα βγει ή ωμό τελείως [img]http://www.cnchobby.gr/images/emoticons/difus_23.gif[/img]

[quote=2TRacelab;67572]ʼσχετο και σχετικό, για να πηγαίνει μέχρι 750rpm, μήπως το spindle του τόρνου είναι με plain bearings και αρα δεν είναι σχεδιασμένος για παραπάνω στροφές; [/quote]

Δεν νομίζω Νίκο γιατί πάνω στον τόρνο έχει ταμπέλα που αναφέρει ανάλογα το υλικό και την διάμετρο του τις ανάλογες στροφές. Με μέγιστο αριθμό στροφών τις 1000. Λογικά θα υπήρχαν καποιες τροχαλίες όπου θα έπιανε αυτές τις στροφές. Τώρα έχω τροχαλία μαμά που μειώνει τις στροφές που φτάνει στο 50%

Σελίδες12